اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور متخصصانی از سراسر کشور برگزار شد

نخستین همایش کاربران کاشت حلزون شنوایی خوزستان در اهواز

نخستین همایش کاربران کاشت حلزون شنوایی خوزستان با حضور متخصصانی از سراسر کشور در اهواز برگزار شد.

نخستین همایش کاربران کاشت حلزون شنوایی خوزستان در اهواز

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، نخستین همایش کاربران کاشت حلزون شنوایی خوزستان پیش از ظهر امروز با حضور متخصصان گوش و حلق و بینی و کاشت حلزون از سراسر کشور در سالن همایش‌های طلاییه اهواز برگزار شد.

در این همایش علاوه بر ارائه جدید‌ترین دستاوردهای کاشت حلزون شنوایی، برخی از فرادی که کاشت حلزون انجام داده بودند نیز به سخنرانی پرداختند.

در نخستین همایش کاربران کاشت حلزون شنوایی، همچنین خانواده‌ها و افرادی که در استان خوزستان کاشت حلزون شنوایی انجام بودند نیز حضور داشتند.

همچنین سید غلام علی جعفری معاون امور توانبخشی بهزیستی خوزستان نیز در نخستین همایش کاربران کاشت حلزون شنوایی به سخنرانی پرداخت و گفت: بهزیستی آماده خدمات رسانی به کسانی است که عمل کاشت حلزون شنوایی انجام می‌دهند.

غلامرضا صدیق‌راد، مدیرکل بهزیستی خوزستان یکی دیگر از سخنرانان نخستین همایش کاربران کاشت حلزون شنوایی بود که اظهار داشت: با این عمل ساده نعمت شنوایی به افراد باز می‌گردد و به تبع آن رابطه افرا ناشنوا با اطرافیان برقرار می‌شود.

در نخستین همایش کاربران کاشت حلزون شنوایی خوزستان، همچنین حمید سعیدی جوان 22 ساله‌ای که با کاشت حلزون شنوایی خود را تا حدود زیادی به دست آورد نیز گفت: پنج سال با سمعک زندگی کردم ولی با دنیای پیرامون خود ارتباطی نداشتم.

علی ممبینی، مدیر آموزش و پرورش استثنایی خوزستان نیز در این همایش بیان کرد: از همه کسانی که برای راه اندازی مرکز کاشت حلزون شنوایی استان تلاش کرده‌اند تشکر می‌کنم.

نادر ساکی، رئیس مرکز کاشت حلزون شنوایی استان خوزستان نیز در این همایش گفت: 90 درصد کودکان ناشنوا از والدین شنوا متولد می‌شوند.

همچنین در در نخستین همایش کاربران کاشت حلزون شنوایی خوزستان، حامد احمدی خواننده شبکه خلیج فارس استان هرمزگان ترانه «رد پای تو» را اجرا کرد.

علیرضا بشنام به نمایندگی از انجمن جراحان گوش و حلق و بینی خوزستان حضور داشت از تمامی کسانی که در راه اندازی مرکز کاشت حلزون این استان تلاش کردند تقدیر کرد.

انتهای پیام/72010/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول