اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پاسخ به فارس مطرح شد

هشدار محمدنبی به سوء‌استفاده برخی مؤسسات توریستی

دبیرکل فدراسیون فوتبال نسبت به سوء‌استفاده برخی مؤسسات توریستی از تماشاگران فوتبال برای اعزام آنها به جام جهانی هشدار داد.

هشدار محمدنبی به سوء‌استفاده برخی مؤسسات توریستی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر مهدی محمدنبی ظهر امروز در نشست خبری در بوشهر در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس در مورد وضعیت اسپانسر تیم ملی و اعزام تماشاگران به جام جهانی، اظهار داشت: اسپانسر تیم ملی قرارداد بخش خودش را پرداخت کرده است، اما بخش دوم هنوز انجام نشده است.

وی افزود: قرار است هفته آینده پس از بازگشت علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال  از کربلا نشستی برای ادامه همکاری با اسپانسر تیم ملی داشته باشیم، ضمن اینکه اسپانسر تیم ملی همچنان آمادگی 100 درصد خود را برای حمایت از تیم ملی اعلام می‌کنند.

دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران در ارتباط با اعزام تماشاگران به جام جهانی نیز گفت: تماشاگران باید از طریق سایت فدراسیون فوتبال برای تهیه بلیط اقدام کنند؛ به طوری که در سایت فدراسیون فوتبال بخشی که مربوط به ثبت‌نام تهیه بلیط توسط فیفا است قرار داده شده و تماشاگران می‌توانند از این طریق اقدام کنند.

محمدنبی اضافه کرد: با هیچ مؤسسه توریستی برای اعزام تماشاگران فوتبال به جام جهانی قراردادی نبسته‌ایم.

وی با هشدار به تماشاگران و علاقه‌مندان به فوتبال در مورد سوءاستفاده برخی مؤسسات توریستی، گفت: مؤسسات ترویستی اعلام کردند با تهیه بلیط تماشاگران را به جام جهانی اعزام می‌کنند، تماشاگران باید مراقب باشند تا مورد سوءاستفاده قرار نگیرند.

دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران در پایان اذعان داشت: فدراسیون فوتبال با هیچ آژانس مسافرتی قرارداد امضا نکرده و هر اطلاعیه و گزارشی که در سایت فدراسیون فوتبال قرار داده شود، معتبر خواهد بود.

انتهای پیام/66006/ذ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول