اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه‌های علمیه استان سمنان:

فعالیت‌های تبلیغاتی در حوزه وقف قوت گیرد

رئیس حوزه‌های علمیه استان سمنان تأکید کرد: فعالیت‌های تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی در حوزه وقف باید با همکاری همه رسانه‌ها بیش از گذشته قوت گیرد.

فعالیت‌های تبلیغاتی در حوزه وقف قوت گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، حجت‌الاسلام سیدعلی مهدی‌نژاد پیش از ظهر امروز در نخستین همایش «وقف و رسانه» در استان سمنان که با حضور رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل وزارت کشور برگزار شد، اظهار کرد: باید تلاش شود تا مردم آثار وقف را بیشتر ببینند؛ چراکه اگر جامعه آثار وقف و موقوفات را با چشمان خود ببیند، برای انجام این سنت حسنه ترغیب خواهد شد.

رئیس حوزه‌های علمیه استان سمنان تصریح کرد: هرچه راجع به آثار وقف و نتایج ماندگار آن در دنیا و آخرت تبلیغ وسیع‌تری انجام دهیم، مردم ایران که عاشق کار خیر هستند، در این زمینه ورود بیشتری خواهند داشت.

مهدی‏نژاد تصریح کرد: سازمان اوقاف و امور خیریه یکی از نهادهای ماندگار و جاویدان بوده و هرگز رفتنی نیست؛ بر خلاف اینکه بسیاری از مؤسسات خیریه، بعد از مدتی دچار مشکل می‌شوند و در نهایت نیز مجبور هستند، کار خود را تعطیل کنند.

رئیس حوزه‌های علمیه استان سمنان افزود: فعالیت مؤسسات خیریه بیشتر مقطعی است و این نهادها پس از مدتی دچار مشکلات عدیده مالی می‌شوند اما سازمان اوقاف و امور خیریه نهادی ماندگار بوده و باید بیشتر به آن توجه شود.

مهدی‏نژاد افزود: در رأس این سازمان، نماینده‌ای از سوی ولی‏فقیه قرار گرفته و در ادارات استانی نیز بیشتر مدیران از جامعه روحانیان هستند و به همین خاطر اطمینان خوبی در این زمینه وجود دارد.

وی گفت: فعالیت‌ها به گونه‌ای پیش می‌رود که در این سازمان شاهد اختلاس و مشکلی نیستیم و باید توجه شود که موقوفات نیز در راستای همان هدف اصلی مورد استفاده قرار گیرد.

رئیس حوزه‌های علمیه استان سمنان گفت: همه تریبون‌داران در این زمینه باید وارد عمل شوند و کارهای تبلیغاتی قوی در این حوزه صورت گیرد.

انتهای پیام/2249/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول