اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی نطنز اعلام کرد

ویژه‌‌برنامه‌های سازمان تبلیغات به مناسبت ‌9 دی در نطنز

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی نطنز گفت: ویژه برنامه‌های نهم دی شهرستان نطنز با شکوه‌تر از سال گذشته برگزار می‌شود.

ویژه‌‌برنامه‌های سازمان تبلیغات به مناسبت ‌9 دی در نطنز

به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز، حجت‌الاسلام ابوالفضل مجیدی‌تبار ظهر امروز در جلسه ستاد نهم دی شهرستان نطنز  که ظهر امروز در ستاد نماز جمعه برگزار شد، اظهار کرد: حماسه مردم مؤمن و انقلابی ایران اسلامی در نهم دی ماه 1388، خط بطلان بر جریان فتنه، فتنه‌انگیزی و توطئه استکبار جهانی، دشمنان داخلی و خارجی نظام مقدس جمهوری اسلامی کشید.

وی گفت: نقش بی‌بدیل رهبر معظم انقلاب و هدایت‌های بصیرت‌افزا و داهیانه ایشان و نیز ولایتمداری مردم شریف ایران اسلامی و تبعیت خالصانه‌‌شان از رهبری، دو رکن رکین حماسه عظیم 8 و 9 دی است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی نطنز در تشریح برنامه‌های پیش‌بینی شده گفت: سخنرانی ائمه جمعه در نماز جمعه در روز 6 دی ‌در نطنز و بادرود و همچنین تجمع مردم و مسئولان در روز 9 دی در مصلای نماز جمعه شهر بادرود و نطنز از جمله برنامه‌های گرامیداشت نهم دی است.

وی از دیگر برنامه‌های گرامیداشت نهم دی ماه در شهرستان تحلیل و تبیین ریشه‌های  فتنه 88 و پیامدهای داخلی  و خارجی  حماسه  نهم دی در مساجد توسط کانون‌های فرهنگی و هنری شهرستان نطنز و بادرود را بر شمرد.

مجیدی‌تبار از دیگر برنامه‌های گرامیداشت نهم دی ماه را برگزاری نشست‌های بصیرتی و گفتمان دینی در سطح مساجد و مدارس عنوان کرد و افزود: در این هفته فیلم‌های مستند جشنواره اول و دوم و سوم عمار در محل مساجد و پایگاه‌های بسیج به نمایش در می‌آید.

وی اضافه کرد: با هماهنگی به عمل آمده با شهرداری‌ها فضای شهری به تناسب نهم دی ماه تزئین می‌شود و توسط  معاونت فرهنگی سپاه ناحیه مقاومت مسابقات وبلاگ‌نویسی و اعزام سفیران هدایت و برگزاری حلقه‌های صالحین برنامه‌ریزی و اجرا می‌گردد.

انتهای پیام/63025/ش10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول