اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی مساجد خراسان رضوی خبر داد

آغاز سیر مطالعاتی کتب شهید مطهری در کانون‌های مساجد

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی مساجد خراسان رضوی با اشاره به فعالیت هزار و 200 باب کتابخانه در این کانون‌ها از آغاز سیر مطالعاتی کتب شهید مطهری در کانون‌های مساجد خبر داد.

آغاز سیر مطالعاتی کتب شهید مطهری در کانون‌های مساجد

محمد حسین عبداللهی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در مشهد از آغاز سیر مطالعات کتب شهید مطهری در کانون‌های مساجد خبر داد و گفت: هفت هزار و 500 جلد کتاب به ارزش 750 میلیون ریال به کتابخانه‌های کانون‌های مساجد خراسان رضوی از سوی این دبیرخانه اهدا شد.

وی در ادامه اشاعه فرهنگ مطالعه و کتابخوانی را از جمله وظایف همه نهادهای فرهنگی در استان عنوان کرد و گفت: در همین راستا کتابخانه‌های مساجد در سال جدید نیز افزایش پیدا می‌کند و 149 نفر از کتابداران نیز بیمه می‌شوند.

وی افزود: در حال حاضر در خراسان رضوی بیش از هزار و 200 باب کتابخانه در کانون‌های مساجد فعال است که در آنها 250 هزار و 800 نفر عضو هستند و می‌توانند از امکانات این کتابخانه‌ها بهره بگیرند.

وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری یک میلیون و 633 هزار و 800 جلد کتاب در این کتابخانه‌ها موجود بوده و بیش از 50 نرم‌افزار مهر مسجد نیز در بین کتابخانه‌های فعال استان توزیع شده است.

انتهای پیام/2202/ع10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول