اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با 9 دی

همایش رؤسای عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی در مشهد برگزار می‌شود

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی خراسان رضوی از برگزاری همایش رؤسای عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی در مشهد خبر داد.

همایش رؤسای عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی در مشهد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام حسین حکمتی‌پور ظهر امروز در نشست خبری که در محل دفتر ریاست عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی در مشهد برگزار شد، اظهار داشت: به منظور گرامیداشت حماسه 9 دی همایش یک روزه‌ای با حضور 120 نفر از روحانیان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان‌های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی در مشهد برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: این همایش در کل کشور برگزار خواهد شد که قرار است منطقه چهار کشور که شامل سه استان خراسان رضوی، شمالی و جنوبی است 9 دی ماه این همایش را برگزار کنند.

حکمتی‌پور با اشاره به اهمیت نهم دی ماه در تاریخ کشور گفت: 9 دی به عنوان نقطه عطفی در تاریخ کشور محسوب شده و آنچه باعث خلق این حماسه شد، مقابله با تزویر، قدرت‌طلبی و افکار انحرافی برخی منحرفان بود که مردم را متحد کرد و باعث به وجود آمدن چنین حماسه‌ای شد.

وی تاکید کرد: به هر شکل با این حماسه باشکوه جریان فتنه خاموش شد اما از بین نرفته و می‌طلبد که مردم هوشیار و بیدار باشند تا در مقابل فتنه‌های دیگر آسیب نبینند.

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی خراسان رضوی در ادامه با اشاره به موضوعاتی که قرار است در این همایش مطرح شود، اظهار داشت: یکی از مباحثی که در همایش مطرح خواهد شد بحث نوآوری و خلاقیتی است که ما در سه استان و در سال‌های 91 تاکنون داشته‌ایم و می‌خواهیم ببینیم چه نوآوری‌هایی برای سرعت بخشیدن و کیفیت دادن به مسئولیت‌های محوله به سازمان صورت پذیرفته است.

وی افزود: بررسی موضوعات و مسائل اخلاقی به عنوان یکی از مباحث مهم و مطرح در سازمان عقیدتی سیاسی یکی دیگر از موضوعات همایش خواهد بود.

حکمتی‌پور همچنین به طرح برخی از مسائل و مشکلات پیش روی روحانیان فعال در سازمان نیز اشاره و تصریح کرد: با توجه به اینکه ما در سازمان با افراد و افکار مختلفی روبرو هستیم مشکلات و مسائل روحانیان در این زمینه نیز بررسی خواهد شد.

گفتنی است این همایش یک روزه دوشنبه 9 دی ماه در محل هتل سجاد با حضور برخی از مسئولان استان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/2202/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول