اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی استان اردبیل:

ضعف مدیریت در خدمات شهری محرز است

رئیس شورای اسلامی استان اردبیل گفت: بسیاری از مشکلات مربوط به تنظیف عمومی شهر و برف‌روبی‌های اخیر ناشی از ضعف مدیریت در خدمات شهری شهرداری است که باید برطرف شود.

ضعف مدیریت در خدمات شهری محرز است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رحیم آقازاده صبح امروز در نوزدهمین جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار داشت: ما به دنبال انتقاد مغرضانه از عملکرد شهرداری نیستیم بلکه با دلسوزی تمام نقطه ضعف‌ها را بیان می‌کنیم تا تدبیری برای رفع آنها اندیشیده شود به طوری که در بارش اخیر برف و برف‌روبی معابر و خیابان‌ها مشکلات ظهور و بروز پیدا کرد و شاهد آن بودیم که بدون اولویت این کار انجام شود.

وی تصریح کرد: در این زمینه به نظر می‌رسد ما در مدیریت خدمات شهری و برخی از مدیران و روسای مدیران و نواحی با ضعف‌ها و نقص‌هایی روبه‌رو هستیم که این مدیران بدون اولویت و تشخیصی نابه‌جا به جای اینکه مشکلاتی را برطرف کنند بلکه هر روز بر دامنه آن می‌افزایند به طوری که ما در برخی نقاط شهر شاهد موفقیت در امر برف‌روبی به موقع و در برخی دیگر از نقاط این شهر حرکت‌های نامناسب را شاهد بودیم.

رئیس شورای اسلامی استان اردبیل نمونه این حرکت ناموفق و غیر اولویت‌دار را مدرسه پشت ساختمان شورای شهر اعلام کرد و افزود: همه دانش‌آموزان، معلمان و مدیران در تاخیر برف‌روبی در این مسیر گله‌مند بوده و به شدت ما را تحت فشار قرار دادند که با وجود تماس‌های مکرری که بنده با مدیریت خدمات شهری و شهرداران مناطق داشتم با گذشت دو هفته جلوی این مدرسه و مکان آموزشی پرتردد پاکسازی نشده است.

آقازاده گفت: مردم از ما به عنوان نمایندگانشان در پارلمان محلی انتظار رسیدگی به امور را دارند و ما نیز موظف هستیم این خواسته مردم را به مدیران شهری به ویژه شهردار انتقال دهیم و انتظار می‌رود معایب و مشکلات به سرعت و در عمل برطرف شود.

این مسئول تاکید کرد: ضروری است از افراد شایسته، صاحب سواد، برجسته و توانمند در مدیریت شهری و سایر حوزه‌ها استفاده کنیم چرا که همچنان شهر اردبیل چه در فصل گردشگری تابستان و چه در زمستان با بارش‌های برف در نظافت عمومی با مشکلی جدی و اساسی روبرو است.

انتقادات از برف‌روبی منطقه سه زیاد است

سخنگوی شورای شهر اردبیل نیز در این جلسه بیان داشت: انتقاداتی که از وضعیت برف‌روبی منطقه سه شهرداری اردبیل انجام شد شاید به دلیل وسعت این منطقه است که گله‌مندی مردم را به همراه داشته است.

محمد فیضی با انتقاد از مسئولانی که به رغم بارش سنگین برف مراکز دانشگاهی و دولتی را تعطیل اعلام نکردند، گفت: این نهایت بی‌انصافی است که خدمات انجام شده دو هفته اخیر را در برف‌روبی‌ها را نادیده بگیریم و تنها به انتقاد اکتفا کنیم.

وی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد‌: کارگران شهرداری در سخت‌ترین شرایط برف‌روبی و نمک‌پاشی را انجام دادند و در حال حاضر نیز کار با سرعت انجام می‌شود.

انتهای پیام/62003/صا30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول