اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان اردبیل:

برخورد قاطع با سرمایه‌گذارانی که تسهیلات را در مسیر خلاف هزینه کرده‌اند‌

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل گفت: ما مصمم هستیم با سرمایه‌گذاری که تسهیلات بانکی را در مسیر خلاف واقع به کار گرفته‌اند برخورد جدی و قاطع داشته باشیم.

برخورد قاطع با سرمایه‌گذارانی که تسهیلات را در مسیر خلاف هزینه کرده‌اند‌

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مرتضی بیرام‌زاده صبح امروز در جلسه گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در اردبیل اظهار داشت: بانک‌ها موظف هستند در حمایت از سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان نهایت همکاری و مشارکت به شکل منطقی و صحیح داشته باشند اما این حمایت نباید به گونه‌ای باشند که عده‌ای از فضای پیش‌آمده بخواهند سوء‌استفاده کنند.

وی تصریح کرد: برخی از دریافت‌کنندگان تسهیلات سود بانکی در محل مورد نظر تسهیلات را به کار نگرفته‌اند که در این زمینه ضرورت دارد تدبیری به کار گرفته شود تا با اهرم‌های قانونی و برخوردهای جدی این اعتبارات به مسیر خود بازگشته و در راه تولید و رونق صنعت و اقتصاد به کار گرفته شود.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل یادآور شد: ما به عنوان مدعی عموم قطعاً با دریافت‌کنندگان چنین تسهیلاتی که در مسیری انحرافی و غیرواقع این اعتبارات را به کار گرفته‌اند برخورد کرده و اجازه نخواهیم داد حقوق بیت‌المال تضعیف شود.

بیرام‌زاده فعالیت ویژه شعبه رسیدگی به جرایم اقتصادی را در استان اردبیل از گام‌ها و قدم‌های جدی در حمایت از  سرمایه‌گذاران واقعی و برخورد با متخلفان بیان کرد و افزود: ما در این زمینه با هیچ کس تعارفی نداریم و ضروری است با قاطعیت با متخلفان برخورد شود.

این مسئول عنوان کرد: در کنار آن سعی داریم کمیته حمایت قضایی سرمایه‌گذاری استان را راه‌اندازی کنیم که وظیفه اصلی این کمیته رونق تولید و فعالیت‌های متناسب با نیاز جامعه در حوزه اشتغال و کارآفرینی است و وظیفه اصلی این کمیته در کنار حمایت از سرمایه‌گذاران تضمین سلامت و امنیت سرمایه‌گذاری در جامعه و جلوگیری از سوء جریان‌های اقتصادی است.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل گفت: در استان اردبیل بستر فعالیت‌های سالم اقتصادی فراهم شده و ما اعتقاد داریم همه باید از این بستر و ظرفیت استفاده حقیقی را داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بیرام‌زاده در پایان سخنان خود اذعان داشت: ما باید جلسات کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاران استان را به مانند جلسه گفت‌و گوی دولت و بخش خصوصی به صورت منظم برگزار کنیم و با دعوت از فعالان بخش خصوصی و دولتی موانع پیش آمده را برطرف سازیم.

انتهای پیام/62007/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول