اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم:

شناختن معیارهای دینی لازمه زندگی اسلامی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی بن ابیطالب(ع) گفت: برای داشتن زندگی اسلامی باید ابتدا معیارهای دینی را که خداوند و اولیای الهی دین مشخص کرده‌اند، بشناسیم.

شناختن معیارهای دینی لازمه زندگی اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن اکبری پیرامون اهمیت سبک زندگی اسلامی اظهار داشت: برای داشتن زندگی اسلامی باید ابتدا معیارهای دینی را که خداوند و اولیای الهی دین مشخص و ابلاغ کرده‌اند، بشناسیم تا گام اساسی را برای پیشرفت در این مسیر برداشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه دین‌مداری فرع بر دین‌شناسی است، تصریح کرد: ابتدا باید دین و احکام و دستورات الهی را بشناسیم تا بتوانیم زندگی خود را با سبکی که دین می‌فرماید، تطبیق دهیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی بن ابیطالب(ع) با اشاره به جامع بودن دین در همه زمینه‌ها، خاطرنشان کرد: در برخوردها، مسائل سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، خانه و خانواده و هر مسئله‌ای که فکر آن را بکنید، اسلام دستورات خود را دارد که می‌توانیم با رعایت کردن آنها یک زندگی اسلامی داشته باشیم.

انتهای پیام/2258/ب/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول