اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم:

استفاده از سوخت CNG در استان قم گسترش یابد

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم بر ضرورت استفاده هرچه بیشتر از سوخت‌های سالم و پاک به ویژه CNG تاکید کرد.

استفاده از سوخت CNG در استان قم گسترش یابد

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم، محمودعلی رکنی در حاشیه افتتاح جایگاه عرضه سوخت دو منظوره ماهان تندیس در سخنانی اظهار داشت: استفاده از سوخت CNG نقش موثری در صرفه‌جویی در مصرف بنزین و کاهش آلودگی‌های زیست محیطی دارد.

وی استفاده از سوخت‌های سالم را در راستای حفظ و حراست از محیط زیست و سلامت عمومی جامعه بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: انتشار گازهای آلاینده به همراه ریزگردها در سطح شهر، بسیار خطرناک و آسیب‌رسان خواهد بود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم بر ضرورت استانداردسازی وسایط نقلیه و سوخت‌های عرضه‌شده در جایگاه‌های سوخت تاکید کرد و گفت: امیدوارم با پیگیری مسئولان امر، هرچه سریعتر بنزین با استانداردهای به روز دنیا از جمله یورو 4 و 5 در جایگاه‌های سوخت عرضه شده و شاهد کاهش هرچه بیشتر آلاینده‌ها در استان باشیم.

وی خاطرنشان کرد: کاهش آلودگی‌های زیست محیطی به ویژه آلودگی هوا که یکی از مهمترین چالش‌های زیست محیطی استان بوده ضمن تامین و تجهیز سخت‌افزاری وسایل نقلیه و سوخت استاندارد نیازمند مشارکت و عزم جمعی و جدی آحاد جامعه اعم از مردم و مسئولان است.

انتهای پیام/2258/ل/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول