اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان آتش نشانی سبزوار اعلام کرد

اطفاء 119 مورد حریق توسط آتش‌نشانان/ وقوع 700 حادثه در سبزوار

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سبزوار از مهار بیش از 119 حریق در چهار ماه اخیر در این شهرستان خبر داد.

اطفاء 119 مورد حریق توسط آتش‌نشانان/ وقوع 700 حادثه در سبزوار

آتشپاد دوم مهدی احمدی‌راد در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در سبزوار گفت: در این مدت بیش از 19 مورد تصادف، 4 مورد انفجار، 8 مورد نجات از آسانسور، 4 مورد آبگرفتگی، دفع حیوانات مزاحم 33 مورد، گیر گردن اشیا در بدن افراد 30 مورد، سقوط از ارتفاع یک مورد و نجات از چاه در این شهرستان رخ داده است.

وی تصریح کرد: متاسفانه عمده دلیل این حوادث بی‌دقتی و رعایت نکردن نکات ایمنی است.

احمدی‌راد با بیان اینکه روزانه به طور متوسط بیش از دو حادثه در شهرستان رخ می‌دهد، عنوان کرد: سالانه بیش از 700 حادثه در سطح سبزوار رخ می‌دهد.

وی با بیان اینکه در زمینه آموزش شهروندان فعالیت‌های خوبی صورت گرفته خاطرنشان کرد: آموزش‌های رایگان 48 ساعته در مدارس، آموزش تخصصی عموم مردم تحت عنوان آتش‌نشانان افتخاری، آموزش‌های شهروندی با توجه به فصول سال، آموزش به بیش از 550 نفر از پرسنل بیمارستان‌های سطح شهر و... بخشی از فعالیت‌هایی است که در این زمینه صورت گرفته است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سبزوار با تاکید بر آموزش شهروندان ادامه داد: آموزش تنها عاملی است که می‌تواند به یک فرد بیاموزد با کمترین امکانات بیشترین کار را انجام دهد و از تلفات بیشتر جلوگیری نماید.

وی با بیان اینکه برای جلوگیری از حوادث از پیمانکاران ساختمان‌ها خواسته شده ایمنی را رعایت کنند، تاکید کرد: از پیمانکاران خواسته شده تا در ساختمان‌ها از هشداردهنده‌های حریق استفاده کنند تا در صورت بروز حوادث تلفات این ساختمان‌ها کاهش یابد.

انتهای پیام/2202/ع20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول