اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد

ضرورت همکاری دستگاه‌های فرهنگی برای برگزاری باشکوه نمایشگاه کتاب یاسوج

مدیرکل امور اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بر ضرورت همکاری دستگاه‌های فرهنگی برای برگزاری باشکوه نمایشگاه کتاب یاسوج تاکید کرد.

ضرورت همکاری دستگاه‌های فرهنگی برای برگزاری باشکوه نمایشگاه کتاب یاسوج

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام سیدعلی‌فتح میرمحمدی در جمع خبرنگاران مرکز کهگیلویه و بویراحمد به برگزاری نمایشگاه کتاب در استان اشاره کرد و گفت: برگزاری نمایشگاه کتاب از برنامه‌‌های فرهنگی و رخدادهای مهم در سطح استان است.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر این‌که در این نمایشگاه ناشران برجسته کشور با ارائه آثار و کتب جدید میزبان بازدیدکنندگان از اقشار مختلف و با سلیقه‌های متفاوت است، گفت: نمایشگاه از 14 تا 20 دی ماه با حضور 149 ناشر استانی و برون استانی در مصلای امام خمینی (ره) یاسوج برگزار می‌شود.

میرمحمدی کتاب‌های ارائه شده در نمایشگاه کهگیلویه و بویراحمد را با 20 درصد تخفیف عنوان کرد و گفت: نمایشگاه همه روزه از ساعت 8 صبح تا 12 ظهر و عصرها از ساعت 16 لغایت 20 شب پذیرای علاقمندان به فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی است.

وی اذعان کرد: بر اساس ارزیابی و نظرسنجی موسسه فرهنگی نمایشگاه‌های کتاب کشور استان کهگیلویه و بویراحمد به نسبت جمعیت و تعداد غرفه‌هایی که در محل نمایشگاه دایر می‌شود، از لحاظ استقبال و فروش کتاب جزو استان‌های برتر شناخته شد.

این مسئول در ادامه با بیان این‌که کهگیلویه و بویراحمد در زمینه برگزاری نمایشگاه کتاب در سطح کشور سومین استان‌ در برگزاری نمایشگاه کتاب استانی است، گفت: با توجه به این‌که آمار مطالعه در سطح استان پایین است، انتظار می‌رود با برگزاری چنین نمایشگاه‌ها و برنامه‌‌های فرهنگی سطح مطالعه مردم نیز بیشتر شود.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد به فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر این که «کتاب باید وارد متن زندگی شود» اشاره کرد و اذعان داشت: برگزاری نمایشگاه فرصت مناسبی برای این استان است که انتظار می‌رود دیگر دستگاه‌های مرتبط با نمایشگاه نهایت تلاش خود را برای برگزاری هر چه بهتر و استفاده از این نمایشگاه را داشته باشند.

انتهای پیام/82011/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول