اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل استاندارد استان اصفهان خبر داد

صادر شدن پروانه تایید صلاحیت 10 آزمایشگاه در اصفهان

مدیرکل استاندارد استان اصفهان گفت: در آذرماه سال‌جاری پروانه تایید صلاحیت 10 واحد آزمایشگاه تمدید و چهار پروانه صلاحیت صادر شد.

صادر شدن پروانه تایید صلاحیت 10 آزمایشگاه در اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان اصفهان، غلامحسین شفیعی با بیان اینکه برنامه مصوب سال‌ جاری جهت صدور پروانه‌های جدید تایید صلاحیت آزمایشگاه‌ها چهار عدد بوده است، اظهار کرد: این در حالی است که این رقم به طور فزاینده‌ای به بیش از 20 پروانه تایید صلاحیت افزایش یافته که نشان‌دهنده بالا رفتن آمار ایجاد و فعالیت واحدهای تولیدی در سطح استان است.

وی افزود: این آزمایشگاه‌ها پس از تایید صلاحیت از طرف اداره کل استاندارد در قالب بخش خصوصی به عنوان همکار آزمایشگاه و همکار تایید صلاحیت شده (آکرودیته) معرفی می‌شوند و نتایج صادر شده توسط آنها حکم برابر با نتایج صادر شده از سوی این اداره کل را دارد.

مدیرکل استاندارد استان اصفهان با اشاره به این مطلب که نقش این واحدها ارتباط مستقیم با سلامت و امنیت مردم و مصرف‌کنندگان دارد، تصریح کرد: چنانچه هر یک از این واحدها متخلف شناخته شوند، بنا به مصوبات اجرایی پروانه تایید صلاحیت آن باطل شده و به طور جدی با آن برخورد می‌شود.

وی ادامه داد: طی یک ماه گذشته پروانه تایید صلاحیت آزمایشگاه‌های همکار استاندارد با عناوین شیر پاستوریزه پگاه اصفهان، پارس محک اسپادانا، تورنا آزما، آرد جرعه و مجتمع فولاد کویر کاشان تمدید شد.

شفیعی گفت: همچنین بابت آزمایشگاه‌های واحدهای کویر بتن سپاهان، گلنور، پشم باغی گلنسار و سنجش زمرد کاشان نیز با عنایت به رعایت و پیاده‌سازی دستورالعمل‌های مورد نظر، پروانه تایید صلاحیت آزمایشگاه همکار صادر شد.

انتهای پیام/63012/ب/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول