اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل انجمن بیماری ام‌اس مازندران مطرح کرد

ناهماهنگی در ‌توزیع داروی ام‌اس در مازندران‌

مدیر عامل انجمن بیماری‌های ام اس مازندران با اعلام اینکه در توزیع داروی ام اس در مازندران با سایر کشور ناهماهنگی وجود دارد گفت: تنها در مازندران بابت داروی بیماران هموفیلی پول دریافت می‌شود.

ناهماهنگی در ‌توزیع داروی ام‌اس در مازندران‌

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محبوبه ایوبی بعدازظهر امروز در جلسه بیماران خاص مازندران با اعلام اینکه در حال حاضر بیش از یک هزار و 650 نفر مبتلا به بیماری ام اس در مازندران داریم بیان داشت: هزینه‌های بالای دارو برای این بیماران مشکل جدی است که نیاز است برای رفع مشکلات بیماران فکر مناسبی شود.

وی با اشاره به مشکلات دارویی که برای بیماران ام اس در مازندران وجود دارد بیان داشت: دارو ایرانی به صورت رایگان برای بیماران ام‌اس در سایر نقاط کشور توزیع می‌شود ولی بیماران مازندران باید برای دریافت دارو پول پرداخت کنند.

مدیرعامل انجمن بیماری ام‌اس مازندران با اشاره به مشکلات مالی این انجمن در مازندران بیان داشت: از سوی سازمان‌های دولتی کمکی به این مرکز نمی‌شود.

وی با انتقاد از عدم همکاری بانک‌های عامل مازندران با این انجمن بیان داشت: تسهیلات بیماران ام اس در مازندران قطع شد و بانک‌ها با این انجمن در پرداخت وام همکاری نمی‌کنند.

این مسئول خواستار با اعلام اینکه بسیاری از مسئولان بیمارستان برای بستری کردن بیماران ام اس هزینه دریافت می‌کنند بیان داشت: با توجه به مصوبه دولت برای درمان رایگان این بیماران برای بهره‌برداری از تخفیف درمانی باید نامه‌نگاری زیادی انجام شود.

 علی دلشاد مسئول بیماران هموفیلی مازندران نیز با اعلام اینکه در حال حاضر 320 بیمار هموفیلی در مازندران تحت نظر این انجمن هستند بیان داشت: غیر از دارو اشتغال نیز مشکل جدی بیماران ما است که بسیاری از بیماران با تشویق‌ها ما به تحصیل روی آوردند ولی برای اشتغال آنها ما دچار مشکل جدی هستیم.

انتهای پیام/86004/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول