اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم گرمی در مجلس:

فعال‌سازی گمرک آزادلو همچنان گرفتار بروکراسی اداری است

نماینده مردم گرمی در مجلس گفت: فعال‌سازی گمرک آزادلوی گرمی همچنان در گیر و دار مشکلات و معضلات اداری و بروکراسی است و هنوز به سرانجام نرسیده است.

فعال‌سازی گمرک آزادلو همچنان گرفتار بروکراسی اداری است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام میرقسمت موسوی عصر امروز در بازدید از طرح‌های توسعه شهرستان گرمی اظهار داشت: هر چند فعال‌سازی گمرک آزادلو در دولت گذشته به تأیید و تصویب نهایی رسیده اما شاهد بلاتکلیفی اجرای این پروژه هستیم که هنوز به یک سرانجام واقعی نیز نرسیده است.

وی تصریح کرد:‌ هر چند فعال کردن این گمرک نیاز به تعامل دو کشور ایران و آذربایجان دارد اما بیشترین کارشکنی‌ها در این مدت از سوی سران جمهوری آذربایجان بوده و به رغم تلاش‌هایی که در فعال کردن این گمرک از سوی مسئولان کشورمان شاهد بودیم اما در نقطه مقابل کارشکنی‌های طرف مقابل مانع از تحقق آرزوی دیرین مردم این منطقه شده است.

موسوی خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود با بهبود روابط بین دو کشور ایران و آذربایجان بتوان زمینه‌ای را فراهم کرد تا این گمرک که می‌تواند به رونق اقتصادی، اشتغال و حرکت رو به جلوی مردم در بهبود معیشت کمک کند زمینه و فرصت تحولی خوبی را در منطقه زمینه‌ساز شود.

این مسئول در ادامه سخنان خود با انتقاد از پیشرفت کند پروژه سد عمارت و تزریق نشدن اعتبار مناسب برای این پروژه اضافه کرد:‌ با این وضعیت نمی‌توان تا 30 سال آینده نیز به تکمیل پروژه امیدوار بود و ما در مجلس تلاش می‌کنیم تا با تأمین و تزریق اعتبار ویژه از محل، بتوان به تکمیل آن امیدوار بود.

وی در مورد بلاتکلیفی پروژه راه‌آهن اردبیل - میانه و اتصال آن به منطقه مغان بیان کرد: این پروژه نیز از یک نابسامانی اعتباری و پیمانکاری رنج می‌برد که خواسته به حق مردم در استان اردبیل و شهرهای دیگر این است که به زودی صدای قطار را بشنوند و نسبت به راه‌اندازی آن که می‌تواند در رونق اقتصادی و تجاری منطقه مؤثر بوده و گره‌گشای بسیاری از نارسایی‌ها باشد به حرکت موفقیت‌آمیزی دست بزنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: با وجود کاهش اعتبارات عمرانی در سال آینده ما در کمیسیون‌ها و صحن علنی مجلس سعی داریم تا پروژه‌های نیمه‌تمام از محل منابع اعتباری مختلف تکمیل شده و به یک سرانجام برسد.

انتهای پیام/62003/ر40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول