اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت‌وگو با فارس

علت آلودگی هوای مشگین‌شهر مشخص شد

یک منبع آگاه گفت: در مورد آلودگی هوای مشگین‌شهر به نتیجه‌هایی رسیده‌ایم.

علت آلودگی هوای مشگین‌شهر مشخص شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، یک منبع آگاه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: در پی آلودگی مشکوک هوا در مشگین‌غربی تلاش‌ها برای یافتن علت و منشأ این عامل نامعلوم با گذشت دو روز همچنان بی نتیجه مانده بود اما صبح امروز در جستجوی مجدد محل مقداری پسماند مواد شیمیائی که در نزدیکی روستای حیق سوزانده شده بودند پیدا و از آن نمونه‌برداری شده و جهت بررسی به پزشک قانونی در استان اردبیل ارجاع داده شده و چنین به نظر می‌رسد افرادی برای از بین بردن مواد شیمیایی اقدام به آتش زدن این مواد کرده‌اند که منجر به تولید گاز مسموم کننده در محیط شده است.

این مسئول که نخواست نامش اعلام شود گفت: با توجه به اینکه نتیجه این آزمایشات مشخص نشده نمی‌توان به طور قطع اظهار نظر کرد اما بعد از مشخص شدن نتیجه آزمایشات خون که از مصدومین گرفته شده و از اثرات باقی مانده مواد شیمیایی پیدا شده می‌توان علت آن را تا حدودی حدس زد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این منبع آگاه گفت: تا دقایقی دیگر استاندار اردبیل با حضور در شهرستان مشگین‌شهر احتمالا نتیجه‌ی نهایی بررسی این موضوع را اعلام خواهد کرد.

انتهای پیام/62009/ر20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول