اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس فتا استان آذربایجان‌شرقی خبر داد

خرید اینترنتی شارژ و خیانت در امانت

رئیس پلیس فتا استان آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: فردی که از طریق اینترنت اقدام به برداشت وجه می‌کرد، شناسایی و دستگیر شد.

خرید اینترنتی شارژ و خیانت در امانت

محمد قاسملو  امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تشریح این خبر اظهار کرد: چندی پیش در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه از حساب بانکی وی مبالغی غیرمجاز برداشت شده است، رسیدگی به این امر در دستور کار پلیس قرار گرفت که در تحقیقات اولیه شاکی با یقین اعلام کرد تا به حال کارت بانکی و رمز دوم آن را در اختیار هیچ کسی قرار نداده است.

وی افزود: با بررسی تخصصی توسط کارشناسان مشخص شد که برداشت به صورت اینترنتی از طریق یکی از کافی‌نت‌های مستقر در تبریز انجام گرفته شده است.

قاسملو گفت: مسئول کافی‌نت احضار شد که متاسفانه اعلام کرد مشخصات کاربران را ثبت نکرده و نمی‌تواند کاربر اینترنتی مورد نظر را معرفی کند.

وی ادامه داد: با بررسی‌های بیشتر مشخص شد که فردی به هویت معلوم با مراجعه به بانک اقدام به برداشت وجه کرده است.

قاسملو گفت: وی پس از احضار بیان داشت که یک ماه پیش یکی از دوستانم اعلام کرد که قرار است مبلغی به حساب وی واریز شود که من نیز شماره کارت بانکی خود را در اختیار او گذاشتم تا مبلغ به حساب من ریخته شود، بعد از مدتی با هم به کافی‌نت رفته و پس از چک کردن حساب اعلام کرد که مبلغ مورد نظر واریز شده که به اتفاق به بانک مراجعه و وی در بیرون منتظر ماند و من نیز به بانک رفته و وجه واریزی را برداشت و به او دادم.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم اصلی با همکاری وی دستگیر و مشخص شد که نصاب ماهواره بوده و در یکی از بنگاه‌های معاملاتی خودرو مشغول به کار است.

وی افزود: در بررسی‌های بیشتر مشخص شد که شاکی نیز در آن بنگاه مشغول به کار است، مواجهه حضوری مابین شاکی و متهم انجام شد که شاکی بیان کرد یک ماه پیش در حضور متهم یک فقره شارژ ایرانسل از طریق تلفن همراه برای او خریداری کرده و در آن لحظه متهم از مشخصات بانکی من اطلاع یافته و اقدام به برداشت کرده است.

انتهای پیام/60001/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول