اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

7 دی صورت می‌گیرد

بازگشت دانشجویان گیلانی اعزام شده به کربلای معلی

مسئول ستاد دانشجویی بازسازی عتبات عالیات گیلان از بازگشت دانشجویان گیلانی اعزام شده به کربلای معلی در روز هفتم دی ماه جاری خبر داد.

بازگشت دانشجویان گیلانی اعزام شده به کربلای معلی

حمیدرضا محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به چهارمین سفر دانشجویان پسر دانشگاه‌های گیلان به کربلای معلی اظهار کرد: مشارکت دانشجویان در بازسازی و عمران عتبات و عالیات از جمله اهداف این سفر بود.

وی با اشاره به شور و شعف وصف‌ناپذیر ایرانیان به ویژه دانشجویان در برگزاری اربعین حسینی در کربلای معلی افزود: مردم ایران اسلامی با حضور خود در کربلا پیام و الگوی حقیقی انقلاب اسلامی را به مردم عراق نشان دادند.

این مسئول گسترش و عمق‌بخشی به فرهنگ ناب شیعی در سطح دانشگاه‌های کشور را از دیگر اهداف این سفر دانشجویی ذکر کرد.

وی گفت: امسال 120 نفر با توجه به اولویت‌های دانشجویی از بین دانشجویان فارغ‌التحصیلان و فعالان فرهنگی گیلان به این سفر معنوی اعزام شدند.

محمدی، از بازگشت دانشجویان گیلانی اعزام شده به کربلای معنی در روز جمعه هفتم دی جاری خبر داد و یادآور شد: دانشجویان فاصله 80 کیلومتر بین نجف تا کربلا را پیاده‌روی کردند.

وی با بیان اینکه اکنون دانشجویان گیلانی در کربلا اقامت دارند، خاطرنشان کرد: در این سفر معنوی به سفارش مقام معظم رهبری از ظرفیت‌های علمی و فرهنگی مغفول مانده دانشجویان کشور پیرامون عتبات و عالیات و گسترش فرهنگ حسینی (ع) استفاده شد.

انتهای پیام/84002/ر20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول