اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شهرداری مشگین‌شهر:

برای مهار آتش‌سوزی امکانات ورود به کوچه‌های کم عرض را نداریم

سرپرست شهرداری مشگین‌شهر گفت: برای مهار آتش‌سوزی امکانات ورود به کوچه‌های تنگ و کم عرض را نداریم.

برای مهار آتش‌سوزی امکانات ورود به کوچه‌های کم عرض را نداریم

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمد قهرمانی پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید سرزده خود از خدمات عوامل شهرداری مشگین‌شهر کم عرض بودن معابر و کوچه‌ها را از دغدغه اصلی خدمت‌رسانی به شهروندان اعلام کرد و اظهار داشت: متاسفانه بسیاری از کوچه‌ها و معابر به دلیل بافت فرسوده و قدیمی تنگ و کم عرض بوده و ارائه خدمات شهری به این مناطق به سختی صورت می‌گیرد.

وی در این بازدید با تقدیر از خدمات ماموران آتش‌نشانی در مهار آتش‌سوزی منزل مسکونی در مشگین‌شهر یادآور شد: ماموران آتش‌نشانی به سختی و با تلاش جانانه خود توانستند این آتش‌سوزی که بر اثر نشت گاز اتفاق افتاده بود را مهار کنند اما نباید فراموش کنیم که بسیاری از کوچه‌ها هستند که بافت قدیمی داشته و هیچ اقدامی از طرف ساکنان آن برای تعریض و بازگشایی صورت نگرفته و شهرداری به تنهای نمی‌تواند به این امر اقدام کنند.

سرپرست شهرداری مشگین‌شهر از تمامی شهروندان خواست به عنوان رعایت نکات ایمنی و برخورداری از خدمات شهرداری در تعریض کوچه‌ها همکاری لازم را داشته باشند تا این نهاد خدمتگزار بتواند به ارائه خدمات به همه شهروندان اقدام کند.

قهرمانی در ادامه با بیان اینکه طی مکاتبات با مسئولان استانی و شهرستانی خواستار تخصیص اعتبار برای خرید خودروهای پیشرو شده‌ایم، گفت: با وجود خودرو‌هایی همچون پیشرو در کوچه‌های باریک و معابر کم عرض در هنگام بروز چنین حوادثی که خودروهای سنگین قادر به تردد از این مسیرها نیستند می‌توان سریع‌تر عمل کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول در پایان سخنان خود اذعان داشت: امیدواریم مدیریت بحران استان و سایر مسئولان ذیربط همکاری‌های لازم را در خصوص این مورد داشته باشند تا ما در کمترین فرصت ممکن بتوانیم به خواسته‌های شهروندان جامه عمل پوشانده و در حل مشکلات آنان سریع عمل کنیم.

انتهای پیام/62009/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول