اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار بوشهر خبر داد

اختصاص 10 میلیارد ریال اعتبار به بخش کشاورزی استان بوشهر

معاون برنامه‌ریزی استاندار بوشهر از اختصاص 10 میلیارد ریال اعتبار برای کمک به کشاورزان و توسعه بخش کشاورزی استان بوشهر خبر داد.

اختصاص 10 میلیارد ریال اعتبار به بخش کشاورزی استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، رضا عوض‌پور ظهر امروز در نشست مسئولان استان بوشهر با مدیرعامل صندوق محصولات کشاورزی با بیان اینکه توسعه فعالیت‌های کشاورزی در بوشهر همواره از اولویت‌ها بوده است، اظهار داشت: بی‌شک تامین اعتبارات در بخش کشاورزی می‌تواند زمینه برای شکوفایی این بخش فراهم کند و ما در برنامه‌ریزی‌های خود به این مهم توجه داشته و داریم.

معاون استاندار بوشهر گفت: در سال‌جاری به منظور حمایت از بخش کشاورزی و بهره‌مندی کشاورزان زحمتکش 10 میلیارد ریال به بخش کشاورزی استان اختصاص یافت. استفاده خوبی از اعتبارات صندوق حمایت از توسعه کشاورزی در استان داشتیم و همین امر موجب شد جهش خوبی در عرصه فعالیت‌های کشاورزی داشته باشیم.

معاون برنامه‌ریزی استاندار بوشهر بیان کرد: بوشهر با وجود ظرفیت‌های کشاورزی که دارد رتبه ششم کشوری در این زمینه را به خود اختصاص داده بنابراین ما باید از این ظرفیت برای تولید و اشتغال پایدار در بخش کشاورزی استفاده کنیم.

عوض‌پور تصریح کرد: اگر صندوق توسعه کشاورزی در بوشهر بیش از گذشته وارد عمل و فعالیت شود این امر می‌تواند به پیشرفت و توسعه فعالیت‌های کشاورزی کمک کند.

معاون استاندار بوشهر با اشاره به ظرفیت‌های استان بوشهر در عرصه فعالیت‌های آبزیان تصریح کرد: بوشهر بیش از 60 درصد تولید میگوی پرورش کشور را در اختیار دارد ضمن اینکه میگویی که در بوشهر صید می‌شود از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

عوض‌پور بیان کرد: استقرار پژوهشکده میگوی کشور در بوشهر هم یک فرصت برای توسعه فعالیت‌های آبزی‌پروری در بوشهر است و باید به منظور تولید میگوی باکیفیت و دیگر محصولات کشاورزی از این فرصت استفاده بهینه ببریم.

معاون برنامه‌ریزی استاندار بوشهر گفت: استان بوشهر با داشتن 707 کیلومتر مرز و بهره‌مندی از دریای نیلگون خلیج فارس فرصت و ظرفیت‌های عمده در بخش آبزیان دارد.

انتهای پیام/66006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول