اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا صورت می‌گیرد

برپایی پنجمین نمایشگاه تخصصی خودرو در قزوین

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین گفت: از فردا پنجمین نمایشگاه تخصصی خودرو، قطعات و تجهیزات وابسته به مدت چهار روز در این استان آغاز به کار می‌کند.

برپایی پنجمین نمایشگاه تخصصی خودرو در قزوین

علی وحدتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: پنجمین نمایشگاه تخصصی خودرو، قطعات و تجهیزات وابسته از پنجم تا هشتم دی ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین دایر می‌شود.

وی ارائه آخرین محصولات و تولیدات بخش‌های مرتبط با تولید خودروهای سواری و قطعات مرتبط با آن، آشنایی افزایش اطلاعات متخصصان و علاقه‌مندان این صنعت، برقراری ارتباط مستقیم برای تأمین نیاز و حمایت از مصرف‌کنندگان داخلی را از جمله اهداف برپایی نمایشگاه یاد شده عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین ابراز داشت: نمایشگاه یاد شده با فضایی به مساحت دو هزار متر مربع و با حضور بیش از 27 مشارکت‌کننده به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین برپا می‌شود.

این مسئول بیان کرد: تولیدکنندگان و نمایندگی‌های فروش خودرو و قطعات در این نمایشگاه از استان‌های تهران، البرز، اصفهان، گیلان و قزوین هستند که تولیدات و محصولات خود را در نمایشگاه یاد شده در معرض بازدید علاقه‌مندان قرار می‌دهند.

وحدتی خاطرنشان کرد: پنجمین نمایشگاه تخصصی خودرو، قطعات و تجهیزات وابسته از ساعت 15 تا 21 شب در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین واقع در بلوار امام خمینی (ره) جنب صدا و سیما برای بازدید علاقه‌مندان دایر است.

انتهای پیام/77009/خ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول