اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار میرجاوه:

تعداد خبازی‌ها در میرجاوه افزایش یابد

فرماندار میرجاوه از وجود 16 خبازی در سطح شهرستان میرجاوه خبر داد و خواستار افزایش این رقم در سطح میرجاوه شد.

تعداد خبازی‌ها در میرجاوه افزایش یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از میرجاوه، غلامرضا گنجی شامگاه سه‌شنبه در جلسه کمسیون تعزیرات آرد و نان و گندم این شهرستان با حضور نماینده اداره غله و خدمات بازرگانی استان و مسئول شرکت تعاونی زاهدان و میرجاوه و بخشداران و مسئول خبازی‌های سطح شهرستان میرجاوه برگزار شد، اظهار داشت: شهرستان میرجاوه دارای شانزده خبازی در کل شهرستان بوده و نیز با توجه به ارتقا حوزه انتظامی به منطقه انتظامی و حوزه مقاومت بسیج به ناحیه مقاومت و نیز استقرار ادارات  نیاز به افزایش خبازی‎ها و سهمیه آرد شهرستان میرجاوه روشن است.

فرماندار میرجاوه در این جلسه از اتحادیه‎ها خواست باید به صورت پیوسته و هدفمند در زمینه رفع مشکلات نانوایی‎ها چاره‎اندیشی کنند، چرا که رضایتمندی و سلامت شهروندان برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی بیان داشت: بهداشت و سلامت مردم در اولویت کاری ما قرار دارد و نانوایی که این مساله را رعایت نکند طبق قانون متخلف محسوب و با آن برخورد می‎شود.

گنجی ادامه داد: نان از مهم‎ترین اقلام سبد خانوارها است و باید با سهولت و بهترین کیفیت به دست مردم برسد.

فرماندار میرجاوه خاطرنشان کرد: نان نقش اساسی در سبد خانوار داشته و کیفیت آن اولین حقوق شهروندی است و به هیچ وجه قابل قبول نیست که نان بی کیفیت به مردم داده شود و نانوا نیز در قبال مردم و مسئولان پاسخگو نباشد.

این مسئول گفت: کمیت، کیفیت، رعایت مسائل بهداشتی کارگران، وضعیت بهداشتی نانوایی‎ها، نوع برخورد فروشندگان با مردم، وزن چانه‌های هر قرص نان تولیدی مد نظر قرار گرفت.

فرماندار میرجاوه با نظارت بر تولید و پخت نان خواستار نظارت بیشتر دستگاه‎های متولی بر عملکرد نانوایی‎ها شد.

در پایان جلسه مسئول خبازی‎های شهرستان میرجاوه مشکلات خود را مطرح کرده که یکی از مشکلاتشان وضعیت حمل و نقل آرد از مرکز استان تا شهرستان میرجاوه بود  که به موقع به دستشان نمی‌رسد.

انتهای پیام/75004/ن30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول