اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال

طرح محدوده ترافیک شیراز اجرایی می‌شود

مدیر اجرایی طرح محدوده ترافیک شهرداری شیراز، از اجرایی شدن این طرح در سال جاری خبر داد و گفت: تا پیش از اجرای این طرح پلیس باید به ارشاد و راهنمایی شهروندان بپردازد.

طرح محدوده ترافیک شیراز اجرایی می‌شود

محمدرضا امین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز با اشاره به جلسه‌ای که در دوازدهم آذر ماه امسال با هوشنگ خندان‌دل معاون عمرانی وزیر کشور برگزار شد اظهار داشت: کلیات این طرح تشریح و به استانداری فارس ابلاغ شده است.

وی افزود: ساعات اجرای این طرح از 6:30 صبح تا 15 بعد از ظهر و در زمان فعالیت ادارات به غیر از روزهای تعطیل است که بر اساس پلاک‌های زوج و فرد خودروها در ایام هفته صورت می‌گیرد.

این مسئول با بیان اینکه اجرای این طرح باید پیش از ایام نوروز آینده باشد تا شهروندان با این طرح آشنایی پیدا کنند اضافه کرد: فردا طی جلسه‌ای تاریخ شروع اجرای این طرح مشخص می‌شود که به منظور راحتی مسافران نوروزی و همچنین شهروندان شیرازی بهتر است آغاز این طرح در ایام نوروز نباشد.

مدیر اجرایی طرح محدوده ترافیک شهرداری شیراز ادامه داد: در حال حاضر 100 اتوبوس در پارکینگ‌های اتوبوسرانی آماده سرویس‌دهی به شهروندان و خط ویژه بلوار کریم خان زند نیز راه‌اندازی شده است.

وی در ادامه گفت: نه تنها در هسته مرکزی شهر شیراز بلکه در تمام خطوطی که از شهرک‌های اطراف و حومه به مرکز می‌آیند کمبودی در سرویس‌دهی حمل و نقل عمومی وجود ندارد و همچنین در سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی نیز از تعدادی تاکسیران نام‌نویسی شده که در 10 خط ویژه، مبدا و مقصد فعالیت داشته باشند.

امین با اشاره به اینکه این طرح هم برای شهروندان و هم مسئولان مفید واقع می‌شود گفت: طرح محدوده ترافیک شیراز منجر به ساماندهی ناوگان اتوبوسرانی و بازنگری در خطوط ویژه مبدا و مقصد تاکسی‌ها می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: وضعیت آلودگی شهر شیراز ایجاب می‌کند که اجرای این طرح عقب نیفتد و ما آمادگی کامل خود را در اجرای هرچه سریع‌تر آن اعلام می‌کنیم و البته پلیس راهور نیز لازم است در زمینه ارشاد شهروندان پیش از شروع آن اقدامات لازم را صورت دهد.

انتهای پیام/‌2448/ش30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول