اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور حفاظت و اطلاعات دادگستری لرستان:

دستگاه قضایی با قاچاقچیان مواد مخدر همچنان قاطع برخورد می‌کند

معاون امور حفاظت و اطلاعات دادگستری استان لرستان گفت: دستگاه قضایی با قاچاقچیان مواد مخدر همچنان برخورد جدی و سنگینی دارد.

دستگاه قضایی با قاچاقچیان مواد مخدر همچنان قاطع برخورد می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، سید رحیم کاظمی عصر امروز در نشست نقش رسانه‌ها در پیشگیری از وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی در دادگستری لرستان گفت: ما باید بتوانیم جلوی پیش‌بینی‌های دشمن را بگیریم و از آثار و تبعاتی که دشمن تلاش می‌کند از طریق ماهواره‌ها در میان خانواده‌ها رواج دهد جلوگیری کنیم.

این مسئول تصریح کرد: استان‌ها باید سعی کنند در بحث اطلاع‌رسانی در مورد آثار و تبعات مواد مخدر و دیگر جرم‌ها تلاش زیادی کنند و در این زمینه به دستگاه قضایی نیز کمک کنند.

معاون امور حفاظت و اطلاعات دادگستری استان لرستان گفت: دستگاه قضایی سعی دارد که با مجرمان و قاچاقچیان مواد مخدر برخورد جدی و سنگینی داشته باشد و با این‌گونه مجرمان همچنان قاطع برخورد می‌کند.

کاظمی یادآور شد: ما باید در جلسه‌های پیشگیری از وقوع جرم، بررسی موانع پیشگیری را در اولویت قرار دهیم و در این عرصه برنامه‌هایی را در زمینه پیشگیری جرم ارائه دهیم.

معاون امور حفاظت و اطلاعات دادگستری استان لرستان خاطرنشان کرد: دشمن مانند سابق تنها منابع اقتصادی، آب‌ها و سرزمین ما را مورد هدف قرار نداده بلکه امروز برنامه وسیع‌تری را در برنامه خود دارد.

وی افزود: امروز بحث خیلی قوی‌تر شده و دشمن بنیادهای اعتقادی، فرهنگی و فکری ما را مورد هدف قرار داده است.

این مسئول یادآور شد: ما باید با فکر و کار فرهنگی جلوی تهاجمات دشمن را بگیریم.

کاظمی خاطرنشان کرد: برای اینکه بتوانیم به‌خوبی مقابل دشمن قرار بگیریم نقش رسانه‌ها با دستگاه قضایی بسیار مهم است و هرکسی در هرجایی که احساس مسئولیت می‌کند باید در این زمینه همکاری و همراهی لازم را داشته باشد.

وی تصریح کرد: همان‌طوری‌که در بحث دفاع مقدس و ایجاد انقلاب، همه آحاد ملت دست به دست هم دادند امروز هم نیاز است که این ملت وارد میدان شده و در مقابله با دشمن تلاش خود را دو چندان کنند.

کاظمی خاطرنشان کرد: رسانه‌ها در این زمینه نقش بسیار عظیمی دارند و باید تلاش خود را در برخورد با دشمن در زمینه جنگ نرم داشته باشند.

انتهای پیام/85001/ط30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول