اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آیین تودیع و معارفه مطرح شد

سخنان جالب مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: اگر احساس کنم بعد از 6 ماه نتوانسته حرکت نویی را در این مسند انجام دهم واقعاً ایستادن در این مسئولیت حرام است.

سخنان جالب مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، سید محمد لنگری ظهر امروز در آیین معارفه خود به عنوان پنجمین مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی اظهار کرد: من خودم را نماینده شما فرهنگیان می‌دانم و وامدار هیچ فرد یا گروهی نیستم.

این سخنان مدیرکل جدید آموزش و پرورش خراسان شمالی با تشویق‌های مکرر حاضران در این آیین همراه شد.

وی اضافه کرد: من برای این مسئولیت به هیچ کسی زنگ نزده و پس از پذیرش این مسئولیت نیز تلاش خواهم کرد تا آموزش و پرورش استان را توسعه داده و مدافع حقوق فرهنگیان باشم.

لنگری مأموریت آموزش و پرورش را رشد فکری و زمینه‌سازی بروز خلاقیت‌ها در نظام تعلیم و تربیت برشمرد.

وی اظهار کرد: یک سویه حرکت کردن آموزش و پرورش به طور حتم به جایی نمی‌رسد و ما بایستی در حوزه تعلیم و تربیت به عنوان محور توسعه نگاه کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: بایستی به معلم به عنوان اساس کار در آموزش و پرورش توجه شود و به مشکلات این قشر رسیدگی و برای رفع آن تلاش کرد.

وی معوقات فرهنگیان را با توجه به تورم‌ها برشمرد و خواستار تسویه بدهی به فرهنگیان شد.

لنگری ادامه داد: آموزش و پرورش به‌عنوان بزرگ‌ترین سازمان استان نقش مهمی را در این استان ایفا می‌کند از این رو شایسته است تا به مشکلات کارکنان این بخش بیش از گذشته توجه شود.

وی با اشاره به اولویت‌های کاری خود برای توسعه‌ آموزش و پرورش تصریح کرد: مدرسه محوری مهم‌ترین رویکرد من است تا از غبن آن به اهداف بالاتر دست یافت.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: اگر احساس کنم بعد از 6 ماه نتوانسته حرکت نویی را در این مسند انجام دهم واقعاً ایستادن در این مسئولیت حرام است.

به گزارش فارس، در آیین تودیع و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی معاون وزیر، استاندار خراسان شمالی، امام جمعه موقت و جمع کثیری از مسئولان و فرهنگیان استان شرکت داشتند.

انتهای پیام/63002/ط30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول