اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر موسسه مردم نهاد فرهنگی هنری نیما خبر داد

حضور هنرمندان ملی در همایش شب نشان نیما در نوشهر

مدیر موسسه مردم نهاد فرهنگی هنری نیما از حضور هنرمندان ملی در همایش شب نشان نیما در نوشهر خبر داد.

حضور هنرمندان ملی در همایش شب نشان نیما در نوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، میثم زندی بعدازظهر امروز در دیدار صمیمی جمعی از مسئولان و کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر، جمعی از هنرمندان و اعضای موسسه مردم نهاد فرهنگی هنری "نیما" با امام جمعه شهرستان نوشهر افزود: چهار سال قبل برگزاری همایش شب نشان ملی نیما را در نوشهر کلید زدیم و آن را آغاز کردیم.

وی افزود: نیما یوشیج یکی از استوانه‌های فرهنگ مازندران در حوزه شعر و هنر است که تاثیرات مثبت بسیار زیادی داشت.

مدیر موسسه مردم نهاد فرهنگی هنری نیما با اشاره به اینکه کاری که نیما یوشیج در حوزه شعر انجام داد سرآغاز فصل و راه جدیدی در ادبیات ایران شد، خاطرنشان کرد: نیما تمام مفاهیم خود را با مصداق به شکل شعر بیان کرد.

زندی با اشاره به حضور هنرمندان ملی در چهارمین همایش ملی شب نشان نیما در نوشهر ابراز داشت: با برگزاری همایش ملی شب نشان نیما ابتدا تفکر و نگاه نیما را در مازندران بشناسانیم و سپس بتوانیم به مرور زمان و بهتر در سطح کشور اشاعه دهیم.

مدیر موسسه مردم نهاد فرهنگی هنری نیما در ادامه با اعلام اینکه شب نشان نیما با حضور هنرمندان عرصه شعر و شاعری، فیلمسازی، تئاتر، موسیقی، هنرهای تجسمی، تجلیل از بزرگان عرصه هنرهای نمایشی در کشور برگزار می‌شود، گفت: حضور پروفسور فرهاد ناظرزاده کرمانی در حوزه تئاتر، سیدرضا میرکریمی (نویسنده و کارگردان بین‌المللی سینمای ایران) و مهدی هاشمی بازیگر برجسته سینما، تئاتر و تلویزیون کشور از اهم برنامه‌های این شب است.

به گزارش فارس، چهارمین همایش ملی شب نشان نیما روز 13 دی ماه از ساعت 18 عصر در سالن اداره کل بنادر و دریانوردی مازندران ـ نوشهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/86019/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول