اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار میانه خبر داد

بهره‌برداری از 21 طرح در میانه در دهه فجر امسال

فرماندار شهرستان ویژه میانه از افتتاح 21 طرح در دهه فجر امسال که با اعتبار 130 میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد خبر داد.

بهره‌برداری از 21 طرح در میانه در دهه فجر امسال

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی فرمانداری میانه، تقی خلفاپور در جلسه شورای اداری شهرستان میانه اظهار کرد: 452 واحد مسکن مهر نیز همزمان با دهه فجر با اعتبار 220 میلیارد ریال نیز به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با بیان چالش‌های مختلف در سطح بین‌الملل، بحران‌ها، مشکلات اقتصادی و هجمه‌های سیاسی دشمن آخرین حرکت سیاسی در سال جاری را دهه فجر خواند و افزود: حضور گرم، پرشور ملت در برنامه‌های دهه‌فجر از جمله راهپیمایی 22 بهمن جوابی محکم و مقتدرانه برای دشمنان اسلام خواهد بود تا به پایداری و استقامت همواره ملت ایران در راه دفاع از اسلام و نظام پی ببرند.

خلفاپور یادواره شهدای زینبیه و ثارالله را یکی از مهم‌ترین برنامه‌های دهه‌فجر خواند و از ادارات و نهادهای شهرستان خواست تا با رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران میانه در برگزاری باشکوه‌تر این برنامه نسبت به سال گذشته همکاری لازم را به عمل آورند.

وی بر مدیریت ویژه و خاص برای برگزاری مراسم دهه فجر با قوت و قدرت بیشتر در شرایط ویژه اقتصادی تاکید کرد و از رؤسای ادارات خواست تا تجهیزات و امکانات خود را بررسی کنند تا در برگزاری مراسم دهه فجر با مشکل مواجه نشویم.

معاون استاندار آذربایجان‌شرقی همچنین از ادارات خواست تا به عنوان بازوی اجرایی قوی و همراه قدرتمند، مسئول ستاد دهه فجر شهرستان میانه را در برنامه‌ریزی و برگزاری مراسم یاری کنند.

خلفاپور خواستار تشکیل جلسه‌ای با اتحادیه‌ها از سوی مجمع امورصنفی برای نمود بیشتر دهه فجر در بازار و هماهنگی و همکاری بازاریان برای اجرای برنامه‌ها و حضورشان در برنامه‌ها شد.

وی حضور دانشگاهیان، اساتید، بسیجیان و اقشار مختلف مردم در برنامه‌های دهه فجر را ضروری خواند و افزود: نیروی انتظامی نیز باید در کنار سپاه و ارتش برای تامین امنیت برنامه‌ها تلاش کنند.

خلفاپور اظهار امیدواری کرد، که همه مسئولان ادارات و کارکنان آنها با مشارکت در برنامه‌های دهه‌فجر و تجمع 9 دی که همزمان با استان آذربایجان‌شرقی در هشت دی برگزار خواهد شد دولت تدبیر و امید را در نخستین برنامه اجرایی یاری کنند.

فرماندار میانه از برگزاری مراسم اربعین حسینی در بعد از ظهر امروز و صبح فردا خبر داد.

مشایخی بخشدار مرکزی به عنوان رئیس و زرین مسئول روابط عمومی فرمانداری به عنوان جانشین ستاد دهه فجر شهرستان معرفی شدند.

انتهای پیام/60002/ع/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول