اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف اشتغال‌زایی در شهرری صورت می‌گیرد

برگزاری ورک‌شاپ‌های طراحی و ساخت جواهرات در فرهنگسرای ولاء

مسئول واحد آموزش فرهنگسرای ولاء گفت: مدیریت فرهنگی هنری منطقه 20، جدیدترین ورک‌شاپ‌های هنری آموزش ساخت زیورآلات با سنگ‌های زینتی برای نخستین بار در شهرری برگزار می‌شود.

برگزاری ورک‌شاپ‌های طراحی و ساخت جواهرات در فرهنگسرای ولاء

سمیه مهدکیا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران، با اشاره به اینکه طراحی و ساخت زیورآلات شاخه‌ای بسیار جدید در عرصه طراحی روز دنیا است، اظهار داشت: امروزه اکثر طراحان و علاقمندان، این شاخه را به‌ عنوان شغل دوم انتخاب می‌کنند.

مسئول واحد آموزش فرهنگسرای ولاء افزود: توسعه، اشتغال، معرفی و آموزش راه‌های کسب و کار خود اشتغالی از اهداف برگزاری این دوره می‌باشد.

وی با توجه به اینکه آموزش این دوره هنری در یک مرحله فشرده برگزار می‌شود، بیان کرد: چگونگی ساختن گردنبند، دستبند، زنجیر، انگشتر و ... و آشنایی با سنگ‌های زینتی از مراحل آموزشی این دوره جدید است.

مهدکیا ادامه داد: جواهرسازی و آشنایی با سنگ‌های زینتی از جمله آموزش‌های دیگر این دوره است.

مسئول واحد آموزش فرهنگسرای ولاء در ادامه با اشاره به مهم‌ترین اهداف برگزاری این دوره‌ها ذکر کرد: مهم‌ترین اهداف برگزاری این دوره‌های آموزشی آشنایی افراد با طبیعت سنگ‌ها، تشخیص اصل از بدل بودن سنگ‌ها و نوع فرآوری سنگ‌ها، شناسایی، ارزیابی، بهینه‌سازی و قیمت‌گذاری سنگ‌ها در بازار کار و توانایی عرضه محصولات تولید شده جهت فروش در بازار است.

وی در ارتباط با مدت زمان این دوره آموزشی تصریح کرد: مدت زمان این دوره آموزشی 10 ساعت می‌باشد.

مهدکیا با اشاره به مربی این دوره ذکر کرد: میرابراهیم سید رزاقی متولد سال 1325 است که مدت 10 سال است در این زمینه فعالیت می‌کند و در مراکز فرهنگی و هنری به تدریس ساخت زیورآلات پرداخته است.

مسئول واحد آموزش فرهنگسرای ولاء در پایان تصریح کرد: فراگیران بعد از پایان این دوره آموزشی از طرف سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران مدرک کسب می‌کنند و می‌توانند به کار آفرینی با حداقل بودجه در منزل بپردازند.

علاقمندان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به فرهنگسرای ولاء واقع در میدان نماز مراجعه کنند.

انتهای پیام/2462/س30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول