اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور هدایت آب‌های سطحی

احداث کانال برغان به رودخانه کرج در دستور کار قرار گرفت

مدیرکل بحران استانداری البرز گفت: به منظور هدایت آب‌های سطحی احداث کانال برغان به رودخانه کرج در دستور کار شهرداری کرج قرار گرفت.

احداث کانال برغان به رودخانه کرج در دستور کار قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، ابوالقاسم باقری ظهر امروز در جلسه ستاد جمع‌آوری آب‌های سطحی اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین معضلاتی که باید در این استان برطرف شود هدایت آب‌های سطحی در فصل بارش‌ها است.

وی ادامه داد: معضل آب‌های سطحی در کرج سالها گریبانگیر مردم و مسئولان بوده است لذا با تدابیر اندیشیده شده و با اجرای احداث کانال برغان به رودخانه کرج این معضل برطرف خواهد شد.

این مسئول با بیان اینکه استان البرز نیازمند توسعه زیرساخت‌ها است، افزود: استان البرز از لحاظ زیرساخت‌ها با مشکلات بسیاری مواجه است و باید تدابیر اساسی برای توسعه زیرساخت‌ها در این استان اندیشیده شود.

وی گفت: استان البرز برای اینکه بتواند به استانداردهای لازم در زمینه توسعه خدمات‌رسانی به مردم دست پیدا کند نیازمند توسعه زیرساخت‌ها است که بعد از استان شدن البرز تا‌کنون اقدام مناسبی برای این امر انجام نشده است.

باقری تأکید کرد: محرومیت این استان از وجود زیرساخت‌های لازم سبب شده است که نتوانیم به طور منظم و اصولی در مسیر خدمات‌رسانی به مردم گام برداریم و استان البرز همچنان با بسیاری از مشکلات و آسیب‌ها مواجه باشد.

وی با بیان اینکه استان البرز همچنان فاقد بسترهای مناسب شهری است، ادامه داد: خدمات عمرانی در سطح استان و توسط شهرداری‌ها می‌تواند گامی مهم در جهت توسعه و پیشرفت استان باشد.

مدیرکل بحران استانداری البرز با اشاره به اینکه جاری‌شدن سیلاب‌ها در فصول بارندگی یکی از نشانه‌های فقدان زیرساخت‌ها در این استان است، خاطرنشان کرد: احداث کانالی از مسیر برغان با هدایت آب‌های سطحی به سمت رودخانه کرج اقدامی بوده که شهرداری کرج با هدف عملیات عمرانی آن را در دستور کار قرار داده است.

انتهای پیام/2302/ز30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول