اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی سبزوار خبر داد

جابه‌جایی بیش از 100 هزار نفر توسط ناوگان تاکسیرانی سبزوار

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری سبزوار از جابه‌جایی روزانه بیش از 100 هزار نفر توسط ناوگان حمل‌ونقل بین شهری این تاکسیرانی خبر داد.

جابه‌جایی بیش از 100 هزار نفر توسط ناوگان تاکسیرانی سبزوار

امیر ناطقی امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در سبزوار با اشاره به اضافه شدن 70 دستگاه تاکسی بیسیم به ناوگان حمل‌ونقل بین شهری شهرستان اظهار داشت: با افزایش این تعداد خودرو ناوگان حمل‌ونقل تاکسی بیسیم به 120 تاکسی رسیده است.

وی با بیان اینکه روزانه بیش از 100 هزار نفر توسط ناوگان حمل و نقل شهری جابه‌جا می‌شوند؛ خاطرنشان کرد: بیش از 93 شرکت حمل‌ونقل درون شهری و 2 هزار خودروی تاکسی به ارائه خدمات به شهروندان سبزواری می‌پردازند.

وی از ثبت نام بیش از 88 نفر برای تبدیل خودروهای فرسوده خبر داد و یادآور شد: صاحبان خودروهای پایین‌تر از مدل سال 80 باید برای تبدیل خودروهایشان ثبت نام نمایند.

ناطقی با بیان اینکه بیش از یک هزار و 500 نفر از رانندگان تاکسی و شرکت‌ها و ناوگان حمل‌ونقل بیمه شده‌اند از شناسایی بیش از یک هزار و 166 دستگاه حمل‌ونقل بار شهری در سبزوار خبر داد.

وی از فعالیت بیش از 93 آژانس درون شهری در سطح شهرستان سبزوار خبر داد.

انتهای پیام/2202/ق20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول