اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت پزشکان بسیجی بیمارستان کامکار صورت گرفت

ویزیت رایگان 700 بیمار همزمان با اربعین حسینی (ع) در قم

مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی بیمارستان کامکار ـ عرب‌نیای قم از ویزیت رایگان 700 بیمار به مناسبت اربعین حسینی (ع) با حضور پزشکان بسیجی متخصص خبر داد.

ویزیت رایگان 700 بیمار همزمان با اربعین حسینی (ع) در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، محمد احمدی‌فر با تشریح جزئیات و چگونگی اجرای طرح ویزیت رایگان بیماران گفت: در راستای برنامه همیشگی بسیج جامعه پزشکی استان و حضور پزشکان عمومی در مناطق محروم به منظور ویزیت رایگان بیماران، پس از غربالگری بیماران و تشخیص لزوم ادامه درمان و مراجعه به پزشکان متخصص، کانون بسیج جامعه پزشکی بیمارستان کامکار ـ عرب‌نیا آمادگی خود را برای این اقدام خداپسندانه اعلام کرد.

وی افزود: با اطلاع‌رسانی قبلی، از نخستین ساعات صبح روز اربعین بیماران از دورترین مناطق محروم استان به بیمارستان کامکار مراجعه کرده و مورد معاینه و درمان پزشکان بسیجی این واحد درمانی قرار گرفتند.

مسئول کانون بسیچ جامعه پزشکی بیمارستان کامکار ـ عرب‌نیا در ادامه با بیان اینکه در مجموع بیش از 700 مراجعه به پزشکان متخصص انجام شد، خاطرنشان کرد: با همکاری و مساعدت مسئولان بیمارستان و درمانگاه، علاوه بر ویزیت و معاینه، امور مربوط به رادیولوژی، سی تی اسکن، بینایی‌سنجی، شنوایی‌سنجی، تعیین نمره چشم و آزمایش بیماران نیز به طور رایگان انجام شد.

وی همچنین با اعلام تخصص‌های ارائه شده برای درمان بیماران اظهار داشت: خدمات ارائه‌شده در زمینه تخصص‌های داخلی، اورولوژی و کلیه، قلب و عروق، گوش و حلق و بینی، چشم پزشکی، زنان و زایمان، اطفال و نوزادان و اعصاب و روان بود ضمن اینکه یک کلاس توجیهی آشنایی با تغذیه و مبارزه با چاقی و دیابت زیر نظر کارشناس تغذیه تشکیل شد.

احمدی‌فر تاکید کرد: قطعاً اجرای این برنامه خداپسندانه نتیجه تفکر بسیجی مجموعه پزشکان، پرستاران و کارشناسان متعهد بیمارستان بود.

انتهای پیام/2258/م/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول