اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هلال احمر دماوند خبر داد

استقرار عوامل امداد و نجات در محورهای هراز و فیروزکوه

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند از استقرار عوامل امداد و نجات در محورهای هراز و فیروزکوه در راستای اجرای طرح ملی امداد و نجات زمستانی خبر داد.

استقرار عوامل امداد و نجات در محورهای هراز و فیروزکوه

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی هلال احمر شهرستان دماوند، حمید فرهادی در خصوص اجرای طرح ملی امداد و نجات زمستانی در شهرستان دماوند تصریح کرد: در محورهای هراز و فیروزکوه، عوامل امداد و نجات مستقر در پایگاه‌‏های شهید حسین لالی (آبعلی) و شهید داود مقدم (چنار غرب) در آماده‌‏باش هستند.

وی تصریح کرد: با حضور 10 نجات‌گر کادر و داوطلب و نیز استقرار دو دستگاه آمبولانس و دو دستگاه خودرو نجات در خدمت هموطنان عزیزمان هستیم.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند اضافه کرد: در پایگاه پشتیانی عملیات در مرکز اداری جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند نیز سه نجاتگر کادر و داوطلب و استقرار یک دستگاه آمبولانس، یک دستگاه پیکاپ و خودرو عملیاتی آرگو آماده هستند تا در موقع حوادث و احتیاج به نیروی کمکی، به هموطنان خدمات خود را ارائه دهند.

این مسئول دماوند تأکید کرد: همچنین یک دستگاه پیکاپ با دو نجاتگر کادر و داوطلب در دو محور هراز و فیروزکوه به صورت سیار آماده انجام خدمات هستند.

فرهادی با اشاره به افتتاح طرح ملی امداد زمستانی متذکر شد: جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند با پشتیبانی سازمان امداد و نجات و معاونت امداد استان تهران، میزبان افتتاح رسمی طرح ملی امداد و نجات زمستانی با حضور رئیس سازمان امداد و نجات و دیگر مسئولان لشکری و کشوری در پیست آبعلی بود.

وی از تمام رانندگانی که قصد سفر و حرکت در محورهای کوهستانی و برف‌گیر هراز و فیروزکوه را دارند، درخواست کرد که در طول سفر وسایل ایمنی و لازم به ‌ویژه زنجیر چرخ و شارژر تلفن ‌همراه فندکی خودرو به همراه داشته باشند و در صورت بروز حوادث با شماره 112 که به نام «ندای امداد جمعیت هلال احمر» ثبت شده است، تماس بگیرند.

انتهای پیام/2568/ن/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول