اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

کشتی‌گیر آملی قهرمان مسابقات کشتی نوجوانان کشور شد

علی نیکزاد، کشتی‌گیر آملی قهرمان مسابقات کشتی آزاد نوجوانان کشور شد.

کشتی‌گیر آملی قهرمان مسابقات کشتی نوجوانان کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، علی نیک‌زاد کشتی‌گیر آزاد کار این شهرستان از روستای وسطی‌کلا بخش دشت‌سر، گردن‌آویز طلای مسابقات قهرمانی کشتی آزاد نوجوانان کشور را از آن خود کرد.

 وحید منصوری، مربی سازنده کشتی مازندران که در این دوره از رقابت‌ها هدایت نیکزاد را نیز برعهده داشت، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل اظهار داشت: مسابقات قهرمانی کشتی آزاد نوجوانان کشور به مدت دو روز به میزبانی استان آذربایجان شرقی در تبریز برگزار شد که در آن برترین‌های کشور حضور داشتند.

وی با اشاره به اینکه علی نیکزاد کشتی‌گیر آزادکار وزن 85 کیلوگرم این مسابقات متولد سال 1375 است، گفت: این ورزشکار با غلبه بر کشتی‌گیرانی از استان‌های گیلان، تهران و کرمانشاه در دیدار فینال به مصاف کشتی‌گیری از استان خراسان رضوی رفت و با شکست این ورزشکار توانست سکوی نخست کشور را از آن خود کند.

این مربی کشتی یادآور شد: این دوره از مسابقات برای انتخابی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان کشور بود که در آن برترین‌های هر وزن به اردوهای تیم ملی دعوت می‌شوند.

منصوری عنوان کرد: کشتی‌گیران مازندرانی با درخشش در مسابقات قهرمانی کشتی آزاد نوجوانان کشور، 9 مدال طلا از 10 وزن رقابت‌ها را آن خود کردند تا این استان با 91 امتیاز مقتدرانه قهرمان رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان کشور شود.

به گزارش فارس، طی چند روز گذشته نیز محمد اکبری، نونهال آملی ساکن روستای وسطی‌کلای بخش دشت‌سر آمل توانست در مسابقات نونهالان ایران که در پایتخت کشور برگزار شد با غلبه بر کشتی‌گیرانی از استان‌های البرز، تهران، ایلام و کردستان قهرمان و ستاره این مسابقات شود.

همچنین کسب گردن‌آویز طلا توسط علی نیک‌زاد کشتی‌گیر آزادکار در مسابقات قهرمانی کشتی آزاد نوجوانان کشور دومین افتخارآفرینی ورزشکاران این روستای کشتی‌خیز در چند روز گذشته محسوب می‌شود.

انتهای پیام/86012/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول