اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با اربعین حسینی صورت گرفت

قرائت زیارت اربعین در امامزاده آقا علی عباس

همزمان با اربعین حسینی مراسم قرائت زیارت اربعین در امامزاده آقا علی عباس و در جوار قبور مطهر شهیدان این شهر برگزار شد.

قرائت زیارت اربعین در امامزاده آقا علی عباس

به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز ، همزمان با اربعین حسینی مراسم قرائت زیارت اربعین با حضور جمعی از عاشقان و دلدادگان حسینی ظهر امروز در حرم مطهر امامزاده آقا علی عباس و در جوار قبور مطهر شهیدان هشت سال دفاع مقدس، همراه با مرثیه‌سرایی و عزاداری برگزار شد.

امام جمعه بادرود در حاشیه برگزاری مراسم در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس گفت: پیام زیارت اربعین، تجدید بیعت آزادگان جهان با اهداف متعالی قیام اباعبدالله الحسین (ع) است.

حجت‌الاسلام علیرضا قاسمی افزود: مسئولان هیئت مذهبی سعی کنند تا قرائت زیارت اربعین را داشته باشند و آن را یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین برنامه خود قرار دهند تا قرائت زیارت اربعین تبدیل به یک فرهنگ عمومی در جامعه شود.

وی در همین رابطه بر لزوم عبرت‌آموزی از حادثه کربلا و قیام عاشورا تأکید کرد و با بیان فضایل امام حسین (ع) و یاران باوفای حضرت، از همگان خواست تا این ویژگی‌ها را در خود تقویت کنند.

قاسمی ابراز داشت: عبادت و بندگی، راضی بودن به رضای خدا، عزت نفس و شجاعت، نترسیدن از مرگ و به استقبال شهادت رفتن، مبارزه با ظلم و طاغوت، عدالت، امر به معروف و نهی از منکر از جمله ویژگیهای اصحاب و اهل‌بیت امام حسین (ع) بود.

به گزارش فارس؛ مراسم عزاداری توسط مردم شهر بادرود و خالدآباد و شهرهای اطراف با مداحی مداحان کشوری در آستان مقدس برگزار شد و گوشه‌هایی از این عزاداری از شبکه‌های مختلف صدا و سیما پخش شد.

انتهای پیام/2301/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول