اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتاق بازرگانی اردبیل:

لغو پیمان‌سپاری ارزی بخش خصوصی را متحول می‌کند

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان اردبیل گفت: لغو پیمان‌سپاری ارزی با روی کار آمدن دولت یازدهم و با پیگیری شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی به تحول اساسی در بخش خصوصی منجر شده است.

لغو پیمان‌سپاری ارزی بخش خصوصی را متحول می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حسین پیرموذن پیش از ظهر امروز در نشست اعضای هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع و معادن استان اردبیل اظهار داشت: ما به گفت‌وگوهای دولت و بخش خصوصی دل بسته‌ایم و در کنار آن اعتقاد داریم با اجرای قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار روابط اقتصادی با کشورهای خارجی و رابطه سیستم بخش خصوصی با دولتی تقویت شود.

وی خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته موانع مهمی برای صنعت و تولید به خصوص بخش خصوصی ایجاد شده بود که دولت جدید برای رفع این موانع گام‌های مهمی برداشته که برگزاری جلسات کمیته تسهیل از جمله آنهاست.

قائم مقام خانه صنعت و معدن ایران یادآور شد: استاندار اردبیل از جنس بخش خصوصی است و این بخش از برنامه‌‌های استاندار حمایت می‌کند چرا که در جلسات این شورا در مورد مسائل مهم بخش خصوصی تصمیم‌گیری می‌شود.

وی ادامه داد: لغو پیمان‌سپاری ارزی، یکسان‌سازی قراردادهای بانک‌ها و بازبینی قرارداد‌های بانکی در احتساب بهره بانکی از جمله خروجی‌های شورای گفت‌و گوی دولت و بخش خصوصی است.

پیرموذن افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های اتاق بازرگانی ایران قرار است دبیرخانه صادرات غیرنفتی به اتاق بازرگانی هر استان داده شود که امیدواریم استان اردبیل نیز در این زمینه اقدامات مناسبی را با همکاری مسئولان ذی‌ربط انجام دهد.

دبیر شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در اردبیل بیان داشت: ابلاغ ماده 16 بودجه 92 تا حد زیادی می‌تواند مشکلات بخش خصوصی را حل کند و بسیاری از تولید‌کنندگان می‌توانند بدهی‌های خود را برای مدت پنج سال دیگر استمهال کنند.

انتهای پیام/62001/ح20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول