اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی کانون‌های مساجد سبزوار:

اربعین تکمیل کننده قیام عاشورا بود

مسئول نمایندگی کانون‌های مساجد سبزوار با اشاره به اینکه اربعین تکمیل کننده قیام عاشورا بود، گفت: خطابه‌های حضرت زینب (س) باعث شد اسلام ناب علوی به جهانیان معرفی و عظمت قیام عاشورا حفظ شود.

اربعین تکمیل کننده قیام عاشورا بود

علیرضا رادمان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سبزوار اظهار داشت: اربعین در حقیقت باعث شد تا حرکت امام حسین(ع) در دفاع از دین فراموش نشود.

وی با بیان اینکه خطابه‌های حضرت زینب (س) باعث شد اسلام ناب علوی به جهانیان معرفی و عظمت قیام عاشورا حفظ شود، تصریح کرد: قیام پرارزش امام حسین(ع) که عامل بقا و ماندگاری دین اسلام شد از دو لایه پنهان و پیدا برخوردار است که هر کدام هدفی را تعقیب می‌کند.

این کارشناس فرهنگی خاطرنشان کرد: محتوای تربیتی که ما در اربعین اباعبدالله می‌بینیم در هیچ کجا مشاهده نمی‌کنیم.

وی ادامه داد: مهم‌ترین ویژگی و درسی که شیعیان باید از زیارت اربعین بیاموزند، دشمن شناسی و شناخت صفات دشمن است که نیاز امروز جامعه است.

وی با اشاره به اهمیت زیارت اربعین اظهار داشت: زیارت اربعین امام حسین (ع) به ما درس دشمن شناسی می‌آموزد و دشمنان هیچ وقت در صراط مستقیم نیستند و دروغگویی در ذات آنها است.

رادمان ادامه داد: ما باید در زمینه حفظ و نگهبانی از حریم ولایت از اربعین درس بگیریم و در راه خدا از هیچ فداکاری دریغ نکنیم.

انتهای پیام/2202/ر20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول