اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گرمسار:

نیروی انسانی متعهد پشتوانه حکومت است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گرمسار گفت: نیروی انسانی متعهد و متخصص پشتوانه حکومت است و عنصر اصلی هر نظام سیاسی به شمار می‌آید.

نیروی انسانی متعهد پشتوانه حکومت است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، حجت‌الاسلام مهدی ولیخانی ظهر امروز در کلاس آموزش فقه که در کانون معراج گرمسار برگزار شد، اظهار کرد: جوانان و بسیجیان ایرانی در طول دوران انقلاب و با گذشت بیش از سه دهه از انقلاب اسلامی، نقش‌آفرینی و صداقت خود را نشان داده‌اند و هیچ انکاری بر آن نیست.

وی افزود: مردم سرمایه نظام جمهوری اسلامی ایران هستند که در کنار سپاه و ارتش نقش‌آفرینی می‌کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گرمسار با تأکید بر اینکه امروز باید در ارتقای دانش بسیجیان تلاش شود، گفت: لازمه دفاع از نظام، آگاهی و بصیرت است.

ولیخانی اظهار کرد: عامل سعادت در دنیا و آخرت ایمان، عمل صالح، اخلاق حسنه و ولایت‏مداری است.

وی تأکید کرد: اگر در هر یک از این موارد، خللی ایجاد شود، از ارزش دیگری کاسته می‌شود؛ مثلاً اگر ایمان داشته باشیم، اما عمل صالح انجام ندهیم، هیچ ارزشی ندارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گرمسار به مسئله رازداری پرداخت و گفت: انسان باید رازدار باشد و همان‏گونه که امام صادق(ع) فرموده‌اند «راز تو بخشی از خون توست، نباید غیر از رگ‏هایت در جای دیگری جاری شود».

ولیخانی به فرموده امام علی (ع) اشاره کرد و گفت: سر تو اسیر توست؛ اگر سرت را افشا کنی، تو اسیر آن خواهی شد.

حضرت زینب (س) اثبات کرد حجاب محدودیت نیست

یک کارشناس مذهبی نیز گفت: عده‏ای از جوانان امروز حجاب را محدودیت می‏دانند، ولی حضرت زینب (س) با غیرت و شجاعت خلاف این را اثبات کرد.

حجت‏الاسلام محسن عرب‎صالحی اظهار کرد: جوانان باید غیرت و ناموس‏پرستی را از حضرت ابوالفضل (ع) بیاموزند؛ زمانی که هنگام سوار شدن بر کجاوه، حضرت ابوالفضل (ع) زانو زدند تا حضرت زینب (س) سوار بر کجاوه شوند.

وی خاطر نشان کرد: عده‏ای از جوانان امروزی حجاب را محدودیت می‏دانند؛ ولی حضرت زینب (س) با غیرت و شعور بسیجی خلاف این را اثبات کرد و با حجاب کامل در مجلس یزید با سخنان کوبنده نشان داد که کربلا در کربلا می‏ماند، اگر زینب نبود.

انتهای پیام/74007/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول