اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 12 قائم:

جهان به دنبال دوستی با آمریکا نیست

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 12 قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت:‌ بیشتر دولت‏های جهان عطای رابطه با آمریکا را به لقایش بخشیده‏اند؛ چرا که می‌دانند دوستی با آمریکا هزینه دارد.

جهان به دنبال دوستی با آمریکا نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان،‌ حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابوالفضل راسخی پیش از ظهر امروز در جمع رزمندگان تیپ 12 قائم آل محمد (عج) استان سمنان اظهار کرد: دنیای غرب با اسلحه به دنبال ایجاد دموکراسی در جهان است.

وی تصریح کرد: غربی‏ها با زبان گلوله با مظلومان سخن می‌گویند و از نظر بعضی‌ها که داعیه دموکراسی دارند، عده‌ای خاص و نه همه مردم جهان لایق احترام هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 12 قائم آل محمد (عج) استان سمنان افزود: در مقوله فرهنگ هم این چنین است؛ آنها برای فرهنگ اقوام مختلف در جهان ارزش قائل نبوده و تمدنی که چند هزار سال و با تلاش جان‏فرسای یک ملت پدید آمده، را با چند سال تبلیغات مخرب به باد می‌دهند.

راسخی بیان کرد: وارثان آن فرهنگ، خود را در ابتدای راهی می‌بینند که معلمش، استکبار و مشقش، فرهنگ بی‏قید و بند غربی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 12 قائم آل محمد (عج) استان سمنان اظهار کرد: کافی است چشمانمان را باز کنیم و ببینیم امروز بیشترین کشتار به دست چه کسانی صورت می‏گیرد و بیشترین داعیه دموکراسی هم از زبان چه کسانی بیان می‌شود.

راسخی بیان کرد: دولت‌ها و ملت‌های مختلف در سراسر جهان به خوبی به این مسئله پی برده‌اند که وقتی از دموکراسی در جهان توسط غربی‌ها صحبت می‌شود، باید منتظر آغاز جنگی قریب‌الوقوع باشند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 12 قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: بعضی کشورهای غربی دست و پا می‌زنند که بگویند ما هنوز ابرقدرت هستیم و در این راه، آرامش و آسایش مردم و منابع کشورشان را فدا می‌کنند تا حضورشان را به همه اعلام کنند.

وی افزود: روزهایی که دنیا تک‏قطبی بود، جنگ‏های جهانی بزرگ و خانمان‏براندازی به وقوع پیوست و تجربه نشان داد که یک دولت نمی‌تواند برای دنیا تصمیم بگیرد؛ اما امروز که از ابرقدرت‏ها فقط نامی بر زبان‌هاست، کشورها هر کدام به دنبال استقلال و ایفای نقش در جهان هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 12 قائم آل محمد (عج) استان سمنان بیان کرد: بیشتر دولت‏های جهان عطای رابطه با آمریکا را به لقایش بخشیده‏اند؛ چرا که می‌دانند دوستی با آمریکا هزینه دارد و روزی مجبورند علی‏رغم میل باطنی‏شان برابر مردم خود یا حتی مردم جهان بایستند و دست به جنایاتی بزنند که به فکرشان هم خطور نمی‌کند.

راسخی گفت: امروز شاهدیم که وحشی‌ترین و خونخوارترین انسان‏ها از دل بعضی از همین دول غربی  که برای دموکراسی گلو پاره می‌کنند، بیرون می‌آیند تا مردم بی‏گناه و بی‏دفاع را قتل عام کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 12 قائم آل محمد (عج) استان سمنان افزود: ساختن یک تمدن بر روی پاره پاره‌های بدن انسان‏هایی که بی‏رحمانه کشته شده‌اند، برای غربی‏ها ممکن شده است.

وی افزود: آمریکا آنقدر که تلاش کرد تا با گلوله جهان را به قولی بسازد؛ اگر از همه این نیروها و دلارها در راه تعالی انسانیت و زدودن فقر از چهره جهان تلاش واقعی می‌کرد، بی‌گمان بزرگ‏ترین تمدن تاریخ بشریت را نه در هزاران سال بلکه در 200 سال رقم می‌زد.

انتهای پیام/74007/ح40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول