اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم خبر داد

آماده‌باش اتوبوسرانی قم در اربعین حسینی

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم از آماده‌باش ناوگان اتوبوسرانی قم ویژه اربعین حسینی خبر داد.

آماده‌باش اتوبوسرانی قم در اربعین حسینی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سعید امراللهی با اشاره به اقدامات سازمان اتوبوسرانی ویژه اربعین حسینی اظهار کرد: بالغ بر 300 اتوبوس و مینی‌بوس در روز اربعین از ساعت شش صبح تا آخر شب فعالیت دارند و در صورت نیاز اگر چنانچه جای خاصی نیاز به سرویس‌دهی باشد، اقدام لازم صورت می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: اتوبوس‌ها در تمام خطوط شهری برای جابه‌جایی مسافران از هسته مرکزی و به سایر نقاط و بالعکس اقدام می‌کنند و در بلوار زائر( بستر رودخانه) و مسیر جمکران به صورت ویژه سرویس‌دهی انجام می‌شود.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم با اشاره به حرکت هیئت عزاداری دسته‌جمعی از حرم حضرت معصومه(س) به جمکران گفت: پیش‌بینی سرویس‌دهی به هیئت مذکور انجام شده و پس از مراسم نزدیک به 70 دستگاه اتوبوس نسبت به بازگشت عزاداران از مسجد جمکران به قم اقدام می‌‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: هماهنگی‌های لازم در حوزه اجرایی صورت گرفته تا سرویس‌های ویژه‌ای برای هیئت‌های عزاداری ارائه خدمت کنند.

امراللهی به شهروندان و زائران توصیه کرد با توجه به اینکه هیئت‌های عزاداری در سطح شهر در تردد هستند و محدوده ترافیکی برای اربعین پیش‌بینی شده است، از آوردن وسایل حمل و نقل شخصی خودداری کرده و از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند تا در سطح شهر شاهد ترافیک نباشیم و هیئت‌های عزاداری بهتر بتوانند عزاداری انجام دهند.

وی یادآور شد: کسانی که از وسایل نقلیه شخصی استفاده می‌کنند در معابر و محدوده ایستگاه‌ها و جاهایی که توقف ممنوع است و تردد مجاز نیست از حرکت خودداری کنند تا ترافیک روانی داشته باشیم.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم خاطرنشان کرد: با بخشداری‌ مرکزی هماهنگی‌های لازم صورت گرفته و 10 دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی برای انتقال عزاداران این بخش به قم در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/2258/ر/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول