اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته پژوهش

3 مربی و 2 عضو کانون اردبیل در حوزه پژوهش خوش درخشیدند

همزمان با هفته پژوهش و در مراسم تجلیل از پژوهشگران کانون استان اردبیل، سه مربی و دو عضو این کانون در سطح ملی خوش درخشیدند.

3 مربی و 2 عضو کانون اردبیل در حوزه پژوهش خوش درخشیدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل، در این مراسم علیرضا امامی و محمدتقی توحیدی، اعضای پژوهشگر کانون پرورش فکری مرکز سه مشگین‌شهر با پژوهش، چگونه توانستیم وضعیت تغذیه را میان اعضای کانون سه مشگین‌شهر بهبود بخشیم در بخش اعضا برگزیده کشور شدند.

زهرا محیطی و گیتی نصیری مربیان مرکز خلخال، جواد رضاییان مربی سیار روستایی کانون اردبیل و مهدیه قنبرپور مربی مسئول مرکز چهار اردبیل در بخش اقدام‌پژوهی برگزیدگان کشوری پژوهش بودند.

در این مراسم مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سخنانی با اشاره به این‌که موفقیت در هر سازمان و مجموعه‌ای مبتنی بر تصمیم و اجرای درست است، متذکر شد: اگر ساز و کار پژوهش را در سیستم اداره‌ مجموعه خودمان ایجاد کنیم به طور قطع به آگاهی و شناخت کافی می‌رسیم.

علیرضا حاجیان‌زاده افزود: پژوهش باید مبتنی بر شاخص‌های علمی، کاربردی و نتیجه ‌‌‌بخش باشد.

وی تصریح کرد: کاربست پژوهش از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که اگر آن را درست تشخیص ندهیم به هدف مورد نظر خود دست نمی‌یابیم.

فعالیت‌های پژوهشی کانون استان اردبیل مایه دلگرمی ماست

مدیرکل آموزش و پژوهش کانون استان اردبیل نیز در این مراسم برگزاری جشنواره پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را بهانه‌ای برای دیده شدن و تجلیل از پژوهش‌گرانی دانست که بی‌ادعا در خلوت و سکوت تلاش می‌کنند تا راهکارهای مناسبی برای تعلیم و تربیت آینده‌سازان کشور ارائه دهند.

بهمن کاظمی خاطرنشان کرد: این جشنواره در سه بخش مقاله‌ها و پایان‌نامه‌های دانشجویی که توسط دانشجویان و علاقمندان به تحقیق و پژوهش ارائه شده، بخش اقدام‌پژوهی که توسط مربیان کانون در مراکز فرهنگی،‌ هنری آسیب‌شناسی و ارائه راهکار مناسب بوده و مهمترین بخش که پژوهش‌های انجام شده توسط کودکان و نوجوانان است، برگزار شد.

کاظمی اضافه کرد: در بخش کودک و نوجوان با توجه به اینکه چند سالی است به این حوزه ورود پیدا کرده‌ایم کارگاه‌های آموزشی تشکیل و جزوه‌هایی نیز تهیه و در اختیار آنها قرار داده‌ایم اما همچنان با کمبود منابع مواجه هستیم که امیدواریم تدابیری اندیشیده و بخشی از این کمبود‌ها جبران شود.

وی در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با ناهید الله‌ویردیزاده، مدیرکل کانون استان اردبیل بیان داشت: فعالیت‌های پژوهشی کانون استان اردبیل مایه دلگرمی ماست.

انتهای پیام/62006/ذ/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول