اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه 28 صفر

زیارت پیامبر اکرم (ص) از دور به ادارات اردبیل جلوه‌ای معنوی می‌بخشد

سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: زیارت پیامبر اکرم (ص) از دور به ادارات اردبیل جلوه‌ای معنوی می‌بخشد.

زیارت پیامبر اکرم (ص) از دور به ادارات اردبیل جلوه‌ای معنوی می‌بخشد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل،‌ علی چشمه نور عصر امروز در جلسه ویژه گرامیداشت عزاداری ماه صفر در اردبیل، اظهار داشت: با توجه به تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی به برگزاری شکوهمند زیارت حضرت رسول اکرم(ص) از بعید (از راه دور) در استان‌های سراسر کشور این آیین در اردبیل نیز با شکوه خاص برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: به همین منظور ستاد ویژه گرامیداشت پیامبر اعظم (ص) با حضور نمایندگان دستگاه‌های مدعو و با دبیری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تشکیل جلسه داد تا مراسم به بهترین شکل برگزار شود.

چشمه نور تصریح کرد: در نشست مشترکی که در حال برگزاری هستیم تمهیدات لازم برای تبلیغات و فضاسازی مناسب در سطح استان انجام شده است.

دبیر ستاد گرامیداشت پیامبر اعظم (ص) اضافه کرد: مراسم گرامیداشت قرائت زیارت حضرت رسول (ص) روز دوشنبه 9 دی ماه مصادف با 27 صفر در نمازخانه‌های ادارات و با شرکت مسئولان در این مراسم معنوی برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: مراسم ویژه 28 صفر در مسجد اعظم اردبیل ساعت 9 الی 11 صبح روز سه‌شنبه 10 دی برگزار می‌شود.

چشمه نور یادآور شد: در نشست هماهنگی که با حضور نمایندگان سازمان اوقاف و امور خیریه، تبلیغات اسلامی، صدا و سیما، ستاد نماز جمعه، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، امور مساجد، بسیج و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل فرمانداری تشکیل شد، ویژه‌ برنامه‌های گرامیداشت 28 صفر اعلام شد.

سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل ادامه داد: قرار است در این مراسم قرائت زیارت‌نامه حضرت رسول (ص) در مسجد اعظم اردبیل برگزار شود و در این مراسم مداحان و مرثیه‌سرایان به اجرای برنامه پرداخته و سخنرانی نیز با محوریت فضایل نبی مکرم اسلام (ص) انجام شود.

وی در پایان یادآور شد: علاوه بر این، ویژه برنامه‌ها در همان روز، قبل از نماز ظهر و عصر هم دستجات عزاداری با سینه‌زنی و زنجیر‌زنی در مسجد میرزا علی‌اکبر به عزاداری می‌پردازند.

انتهای پیام/62001/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول