اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری فارس

شهرداران 4 شهر مهر معرفی شدند

با حضور مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری فارس، شهرداران جدید چهار شهر این شهرستان معرفی شدند.

شهرداران 4 شهر مهر معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از مهر، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری فارس عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان مهر که در سالن 9 دی فرمانداری مهر برگزار شد با بیان اینکه انتقال مسئولیت‌ها نباید موجب فخر و غرور در مدیران شود، اظهار داشت: با این تغییرات بار سنگین مسئولیت از یک فرد به عهده فرد دیگری گذاشته می‌شود که در مسیر انجام خدمت خالصانه و صادقانه قدم بردارد.

حمید کشتکار ادامه داد: امروز به خود می‌بالیم در کشوری زندگی می‌کنیم که از عالی‌ترین مقام اجرایی کشور گرفته تا دهیار توسط مردم انتخاب می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه امروز مردم مشکلات را تحمل و مسئولان را در این امر همراهی می‌کنند، خاطرنشان کرد: مردم، مسئولان را از خود می‌دانند و وظیفه آنان نیز این است که در راه خدمتگزاری از هیچ کوششی دریغ نکنند.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری فارس با بیان اینکه خدمات عمومی باید در تمام مناطق به صورت یکسان انجام شود، تصریح کرد: در طول انقلاب اسلامی خدمات بسیار ارزنده‌ای به مردم ارائه شده است که باید استمرار داشته باشد.

این مسئول، نخستین رکن اداره امور یک شهر را برنامه‌ریزی دانست و افزود: شوراها و شهرداران باید به این نکته توجه ویژه داشته باشند چراکه سیاست‌گذاری مدیریت شهری به عهده شهرداران و شوراها گذاشته شده است.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری فارس با تأکید بر قانون‌گرایی در عملکرد شوراها و شهرداران، ابراز داشت: قانون برای اداره بهتر امور و جلوگیری از سلایق شخصی تنظیم شده است و اگر قرار است که آن را کنار بگذاریم و بر اساس سلایق شخصی عمل کنیم دیگر قانون‌گذاری معنایی ندارد.

کشتکار عنوان کرد: در 14سال عمر شوراها که در اداره امور شهرها تاثیرگذار بوده‌اند از جمله معضلات و مشکلات که موجب آسیب به شهرها شده، عدم توجه و یا کم‌توجهی به قانون بوده است.

فرماندار مهر نیز با بیان اینکه توسعه و پیشرفت این شهرستان از جمله برنامه‌های دولت است اظهار داشت: به یقین فرصت‌های فراوانی را برای توسعه مهر پیش رو داریم که تمام مدیران این شهرستان باید در راستای تحقق بخشیدن به آن‌ها همگام شوند.

سید محمد موسوی با برشمردن ظرفیت‌های شهرستان مهر در بخش‌های نفت و گاز، کشاورزی، صنایع و معادن و همجواری بسیار نزدیک این شهرستان با مرز استان‌های بوشهر و هرمزگان گفت: مسئولان و مدیران این استان به ویژه شهرستان با برنامه‌ریزی می‌توانند موجب تحول این منطقه شده و در رفع محرومیت‌های آن موثر واقع شوند.

نماینده عالی دولت در مهر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه این شهرستان در بسیاری از بخش‌ها مظلوم واقع شده است، تصریح کرد: از مسئولان استانی به ویژه استاندار می‌خواهیم که با نگاه ویژه به این شهرستان بخشی از عقب‌ماندگی‌های این منطقه را رفع کنند.

در پایان این مراسم سعید اسکندری، مهدی نوری، محمد میرزایی و ابراهیم ابراهیمی به عنوان شهرداران جدید شهرهای مهر، گله دار، وراوی و اسیر معرفی شدند.

انتهای پیام/2448/ذ40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول