اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد بیله‌سوار:

142 میلیون ریال خدمات عمرانی به مددجویان ارائه شده است

مدیر کمیته امداد شهرستان بیله‌سوار گفت: از ابتدای امسال تاکنون بالغ بر 142 میلیون ریال برای فعالیت‌های عمرانی مددجویان در شهرستان بیله‌سوار هزینه شده است.

142 میلیون ریال خدمات عمرانی به مددجویان ارائه شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، طاهر مهدی‌پور عصر امروز در جریان بازدید از طرح‌های توسعه عمرانی و خدماتی کمیته امداد بیله‌سوار اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از 62 خانواده که از خدمات کمیته امداد بهره‌مند هستند، زیر پوشش خدمات عمرانی این نهاد قرار گرفتند.

وی تصریح کرد: این خدمات شامل احداث، تعمیر و تکمیل مسکن، احداث سرویس بهداشتی، معرفی جهت اخذ انشعابات رایگان آب، برق، گاز و همچنین معرفی خانواده‌ها برای استفاده از تسهیلات مسکن مهر است.

مهدی‌پور با اشاره به اینکه برای این تعداد از خانواده‌ها‌ی تحت حمایت تعمیر و تکمیل مسکن، احداث سرویس بهداشتی و سایر فعالیت‌های عمرانی صورت گرفته است، تصریح کرد: جهت ارائه‌ این خدمات بالغ بر 142 میلیون ریال هزینه پرداخت شده است.

این مسئول داشتن سرپناه مناسب را یکی از ضروری‌ترین نیازهای مددجویان تحت حمایت دانست و خاطر نشان کرد: این نهاد با فعالیت‌های گسترده‌ خود درصدد است تا با مساعدت‌های خیرین و نیکوکاران شهرستان این نیاز را برای خانواده‌های تحت پوشش برطرف کند.

وی با اشاره به اینکه خدمات عمرانی در قالب کمک‌های بلاعوض برای ساخت و ساز مسکن مددجویی، پرداخت تسهیلات و معرفی خانواده‌های فاقد مسکن و سرپناه انجام می‌گیرد، اضافه کرد: ناظران فنی نیز براساس استانداردهای روز بر همه مراحل ساخت، مقاوم‌سازی و بهسازی منازل مددجویی نظارت کامل دارند.

مدیر کمیته‌‌ امداد شهرستان بیله‌سوار ابراز امیدواری کرد: با تلاش‌های گسترده و مساعدت‌های خیرین امیدواریم شاهد روزی باشیم که هیچ مددجویی فاقد مسکن نباشد.

پرداخت پنج میلیارد ریال تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیر کمیته‌ امداد شهرستان کوثر از پرداخت بیش از پنج میلیارد و 375 میلیون ریال تسهیلات خوداشتغالی و خودکفایی به مددجویان تحت پوشش این نهاد در 9 ماهه‌ سال‌جاری خبر داد.

صفر فتح‌الله‌زاده گفت: تعداد 132 خانواده‌ تحت حمایت و افراد نیازمند واجد شرایط از تسهیلات بانکی و منابع امداد در راستای مشاغل خانگی و خوداشتغالی بهره‌مند شده‌اند.

وی در ادامه سخنان خود افزود: با توجه به تعامل و تفاهمی که با بانک‌های عامل، ادارات جهاد کشاورزی و سایر ارگان‌ها در راستای توانمندسازی خانواده‌ها ایجاد شده، پیش‌بینی می‌‌شود تا پایان سال خانواده‌هایی که از این تسهیلات بهره‌مند شوند به میزان قابل توجهی افزایش یابند.

فتح‌الله‌زاده با اعلام اینکه یکی از اولویت‌ها و سیاست‌های کلی کمیته‌ امداد توانمندسازی خانواده‌ها و نیازمندان است، اظهار داشت: در این راستا علاوه بر پرداخت تسهیلات، آموزش، مشاوره و مدیریت طرح‌ها نیز جزو برنامه‌های این نهاد است که به مددجویان ارائه می‌شود.

مدیر کمیته‌ امداد شهرستان کوثر تصریح کرد: ناظران و کارشناسان فنی نیز710 طرح را مورد بازدید قرار داده و مشاوره‌های لازم را به سمع و نظر مجریان طرح‌های خودکفایی رسانده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: با همکاری جهاد کشاورزی برای 204 خانواده از مجریان طرح‌های اشتغال و خودکفایی در زمینه‌ مشاغل خانگی کارگاه‌های آموزشی در محل سکونت آنان برگزار شده است.

انتهای پیام/62007/ک40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول