اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد:

پیگیر ثبت جهانی دره‌ خرم‌آباد و قلعه‌ فلک‌الافلاک هستیم

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد گفت: پیگیری جدی ثبت جهانی دره‌ خرم‌آباد، فراهم نمودن زمینه‌‌های ثبت جهانی قلعه‌ فلک‌الافلاک و همچنین تلاش برای معرفی لرستان به عنوان قطب مفرغ در دستور کار این اتاق قرار دارد.

پیگیر ثبت جهانی دره‌ خرم‌آباد و قلعه‌ فلک‌الافلاک هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حسین سلاح‌ورزی عصر امروز در جلسه‌ کمیسیون گردشگری و میراث فرهنگی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد با اشاره به رویکرد تازه‌ اتاق بازرگانی در دور دوم فعالیت و از آغاز سال 90 اظهار داشت: در رویکرد جدی و جدید اتاق تلاش کرده‌ایم، به صورت جدی به حوزه‌های مختلف مرتبط با فعالیت و ساختار اتاق ورود پیدا کنیم و در همین زمینه اقدامات و فعالیت‌های بسیار مفید و مؤثری صورت گرفته است.

سلاح‌ورزی به تشکیل و فعالیت کمیسیون‌های تخصصی اتاق اشاره کرد و افزود: یکی از کمیسیون‌هایی که توانسته با حضور کارشناسان و دلسوزان استان دستاوردهای مثبتی داشته باشد، کمیسیون گردشگری و میراث فرهنگی است که به صورت جدی پیگیر مباحث مرتبط با گردشگری و میراث فرهنگی است.

وی افزود: پیگیری جدی ثبت جهانی دره‌‌خرم‌آباد، فراهم کردن زمینه‌‌های ثبت جهانی قلعه‌ فلک‌الافلاک و همچنین تلاش برای معرفی لرستان به عنوان قطب مفرغ، تنها چند مورد از تلاش‌هایی است که کارشناسان این کمیسیون در حال پیگیری آن هستند.

سلاح‌ورزی در ادامه بر اهمیت حمل و نقل هوایی در توسعه‌ صنعت گردشگری تأکید کرد و گفت: بسیاری از کارشناسان امر، فرودگاه‌ها را لوکوموتیو توسعه می‌دانند و جایگاه آن را به خصوص در حوزه‌ صنعت توریسم بی‌بدیل و ارزشمند قلمداد می‌کنند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد بیان داشت: خوشبختانه مدیریت جدید استان باور خوبی نسبت به صنعت گردشگری دارد و در کنار باورِ توسعه‌گرای مدیر کنونی فرودگاه می‌تواند باعث تحول خوبی در این حوزه شود.

سلاح‌ورزی افزود: متأسفانه با وجود قدمت فرودگاه خرم‌آباد و امکانات مناسبی که در آن هست، تا چند سال پیش از ظرفیت آن استفاده‌ای نشده بود که انتظار می‌رود آقای کیانی مدیر فرودگاه خرم‌آباد روند رو به رشدی که هم در حوزه‌ زیرساختی و هم امکانات آغاز شده را ادامه بدهند.

عصر امروز در جلسه‌ کمیسیون گردشگری و میراث فرهنگی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد از اسفندیار کیانی، مدیر فرودگاه خرم‌آباد به خاطر اقدامات مؤثرش تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/85001/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول