اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی نوشهر خبر داد

دستگیری اعضای باند غیرمجاز افاغنه در نوشهر

فرمانده انتظامی نوشهر از شناسایی و دستگیری اعضای باند افاغنه غیرمجاز در نوشهر خبر داد.

دستگیری اعضای باند غیرمجاز افاغنه در نوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، شمس‌الدین کرمانی بعد از ظهر امروز در همایش تعامل بین فرماندهی انتظامی، سپاه پاسداران، فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج و دهیاران و شوراهای سراسر بخش کجور گفت: جرائم خشن و نیز سرقت از احشام و سیم برق در بخش کجور به طور چشمگیری کاهش یافت.

وی با اشاره به اینکه امروز سررشته بیشتر جرائم، مواد مخدر و اعتیاد است و مواد مخدر یکی از بزرگ‌ترین تهدیدات است، بیان داشت: مبارزه با مواد مخدر همواره به طور جدی انجام می‌شود و در این راه همه باید احساس مسئولیت کنیم و در راه مبارزه با مواد مخدر تلاش کنیم.

فرمانده انتظامی نوشهر با اشاره به علمی و پیشرفته شدن پلیس اظهار داشت: با نصب دوربین‌های مدار بسته و پیشرفته کنترل پلیس بر مناطق مختلف بیشتر و قوی‌تر می‌شود.

 وی همچنین تصریح کرد: شوراها و دهیاران روستاها همکاری‌های خود را با پلیس بیشتر کنند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک در روستاهای محل فعالیت خود موضوع را به فرماندهی انتظامی اطلاع داده تا در سریع‌ترین زمان ممکن اقدامات لازم و قانونی صورت گیرد.

کرمانی همچنین از شناسایی و دستگیری باند افاغنه غیرمجاز در نوشهر خبر داد و گفت: این باند غیرمجاز افاغنه با استفاده از شناسنامه ایرانی افراد متوفی و چسباندن عکس خود در آن اقدام به جعل آن کرده و با مشخصات جعلی در نوشهر حضور داشتند.

‌وی افزود: این باند غیر‌مجاز با تلاش نیروهای انتظامی شهرستان نوشهر شناسایی، دستگیر و روانه زندان شدند.

انتهای پیام/‌86019/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول