اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی:

جایگاه حقیقی خراسان در ورزش را با کشف و پرورش استعدادها دریابید

مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی گفت:‌ خراسان رضوی و مشهد از لحاظ ظرفیت‌های ورزشی در کشور جایگاه ویژه‌ای دارند و باید استعدادهای نهفته آنها کشف شده و با استفاده از ظرفیت‌های موجود، ورزش خراسان در کشور به جایگاه حقیقی خود برسد.

جایگاه حقیقی خراسان در ورزش را با کشف و پرورش استعدادها دریابید

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علی‌اکبر هاشمی‌جواهری ظهر امروز در آیین برگزاری انتخاب رئیس هیئت کاراته استان اظهار کرد: هر شخصی که با رأی اعضای مجمع به مدت چهار سال ریاست هیئت را بر عهده می‌گیرد باید برنامه چهارساله و چشم‌انداز فراگیر را در دستور کار خود قرار دهد و بتواند از ظرفیت‌های موجود در استان به خوبی استفاده کند.

وی افزود: موفقیت‌های ورزشی روزافزونی را برای استان شاهد بودیم و خبرهای خوبی را از جامعه ورزشی استان دریافت کردیم که این امر سبب تلاش‌های روزافزون دلسوزان جامعه ورزشی در خراسان شده است.

هاشمی‌جواهری در رابطه با ظرفیت‌های موجود در خراسان رضوی گفت: استان خراسان رضوی و مشهد از لحاظ ظرفیت‌های ورزشی در کشور جایگاه ویژه‌ای دارند و باید استعدادهای نهفته آنها کشف شده و با استفاده از ظرفیت‌های موجود، ورزش خراسان در کشور به جایگاه حقیقی خود برسد چرا که تعدادی از ورزش‌های موجود در دنیا با نام خراسان شناخته شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی در رابطه با حضور حامیان مالی بخش‌ خصوصی در ورزش گفت: دست تمامی کسانی که در ورزش استان به گونه‌‌ای همراه، همدل و همسو با چارچوب‌ها و نظام‌های ورزشی هستند را به گرمی می‌فشاریم زیرا با توجه به شرایط اقتصادی موجود در جامعه احتیاج مبرم به حضور آنها در بدنه‌های ورزشی و جامعه ورزشی خراسان احساس می‌شود.

هاشمی‌جواهری در پایان خواستار توجه به مقوله قهرمان‌پروری در هیئت کاراته استان شد و گفت: ما تا به حال قهرمان‌ها و پهلوان‌های خوبی را به دنیای ورزش تقدیم کرده‌‌ایم و استان خراسان نقش پررنگی در ورزش کشور دارد؛ به نوعی می‌توان گفت ورزش شمال شرق کشور را با نام خراسان می‌شناسند و به دنبال همین امر باید سعی در ایجاد فضای قهرمان‌پروری و قهرمان‌محوری در بدنه ورزشی استان داشته باشیم.

انتهای پیام/2202/ز30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول