اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس فتا لرستان:

سارقان اینترنتی در لرستان دستگیر شدند

رئیس پلیس فتا لرستان از دستگیری سارقان اینترنتی در جریان برداشت غیرمجاز از حساب بانکی و هتک حیثیت و نشر اکاذیب مردم استان خبر داد.

سارقان اینترنتی در لرستان دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از پایگاه خبری پلیس، محسن بهشتی اظهار داشت: در پی شکایت دو شهروند مبنی بر برداشت غیرمجاز چهار میلیون و 240 هزار ریال از حساب بانکی‌شان و هتک حیثیت و نشر اکاذیب توسط سارقان اینترنتی، موضوع در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که برداشت از حساب بانکی و هتک حیثیت و نشر اکاذیب مراجعه‌کنندگان به صورت اینترنتی صورت گرفته است.

رئیس پلیس فتا لرستان تصریح کرد: کارشناسان پلیس فتا با انجام تحقیقات و به‌کارگیری شیوه‌های ویژه پلیسی در کشف جرم در نهایت موفق شدند، دو متهم را با مشخصات معلوم شناسایی و دستگیر کنند.

بهشتی با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند، به شهروندان توصیه کرد: از اعلام رمز کارت بانکی به دیگران خودداری و از متصدیان فروشگاه‌ها و مراکز خرید بخواهید تا دستگاه کارت‌خوان را جهت پرداخت الکترونیکی در اختیار شما قرار دهند و از بارگذاری و به اشتراک گذاشتن تصاویر و فیلم‌های خصوصی در شبکه‌های اجتماعی خودداری کنند.

انتهای پیام/85005/ی/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول