اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پلدختر:

تصویب پیشنهاد دکتر روحانی در سازمان ملل اقتدار ایران را به اثبات رساند

فرماندار پلدختر گفت: تصویب پیشنهاد دکتر روحانی در سازمان ملل نه تنها تمام نگاه‌ها را به سوی ایران جلب کرد، بلکه نفوذ و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را در جهان به اثبات رساند.

تصویب پیشنهاد دکتر روحانی در سازمان ملل اقتدار ایران را به اثبات رساند

به گزارش خبرگزاری فارس در پلدختر، فریدون رشیدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران پلدختر با بیان اینکه تصویب قطعنامه مقابله با افراط‌گرایی، حقانیت و جایگاه ایران را در عرصه بین‌الملل ثابت کرد، افزود: اقدامی موثر در جهت مقابله با طرح دشمنان انقلاب اسلامی، برای القا ایران هراسی در جهان است.

وی تصریح کرد: این قطعنامه جایگاهی ممتاز و منحصر به فرد جمهوری اسلامی را در عرصه بین‌المللی تثبیت و آرمان‌های صلح‌طلبانه نظام اسلامی و برنامه‌های دفاع از حقوق بشر کشورمان را برای جهانیان بیش از پیش نمایان ساخت.

فرماندار پلدختر گفت: دولت دکتر روحانی طبق فرامین مقام معظم رهبری به عنوان علمدار عصر ظهور، حرکت می‌کند و تصویب این قطعنامه تاییدی بر کلام نورانی امام راحل و مقام رهبری مبنی بر اینکه هدیه و ارمغان انقلاب اسلامی ایران، آوردن صلح جهانی برای دنیا و دوری از افراطی‌گری و ظلم است.

رشیدی تصویب قطعنامه ضد خشونت نگاه جهان را به ایران تغییر داد، افزود: تصویب پیشنهاد مبارزه با افراطی‌گری نشان‌دهنده دیپلماسی فعال ایران و ابلاغ پیام اسلام راستین به جهانیان و تاییدی بر صلح دوستی ایران است.

وی با بیان اینکه دکتر روحانی یکبار دیگر حسن نیت ایران را به جهان ثابت کرد گفت: تصویب پیشنهاد دکتر روحانی یک راهبرد جهانی و راهگشای خوبی برای رفع افراطی‌گری و خشونت در جهان است.

رشیدی افزود: استقبال از قطعنامه ضد خشونت سازمان ملل که به پیشنهاد دکتر روحانی به تصویب رسید، خط بطلانی بر قطعنامه دوم علیه ایران بود که با اعمال نفوذ رژیم صهیونیستی و دیگر عمال استکبار جهانی کشید و اکثریت قریب به اتفاق سران کشورهای جهان به این قطعنامه صحه گذاشتند.

فرماندار پلدختر گفت: پیشنهاد دولت مبنی بر نفی خشونت قابل تقدیر است و دولت دولت یازدهم نشان داد، در سیاست خارجی و در تعامل و برقراری روابط دوستانه با سایر کشورها، خوب و موفق عمل کرده است که جای تشکر دارد.

رشیدی افزود: امروز دنیا از خشونت رنج می‌برد، تصویب قطعنامه ضد خشونت و افراطی‌گری موفقیت بزرگ و ارزشمندی است و جمهوری اسلامی ایران با طرح این گفتمان ثابت کرد، دنبال هم‌افزایی و همکاری سازنده با جهانیان بوده و برای رفع خشونت و ریشه‌کنی افراطی‌گری برنامه و راهکار دارد.

فرماندار پلدختر گفت: این پس کشورمان با اقتدار در صحنه‌های جهانی حاضر شده و از حقوق حقه خود دفاع می‌کند و نشان می‌دهد که نقش ایران در ایجاد ثبات و آرامش منطقه خاورمیانه مهم و غیر قابل انکار است.

انتهای پیام/2304/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول