اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش وجوانان مازندران خبر داد

حضور 110 ورزشکار مازندرانی در مسابقات 2014 اینچوان

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: 110 ورزشکار مازندرانی برای حضور در مسابقات آسیایی 2014 اینچوان کره جنوبی مشخص شدند.

حضور 110 ورزشکار مازندرانی در مسابقات 2014 اینچوان

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، احمد سعادتمند بعد از ظهر امروز در مجمع عمومی انتخاب رئیس هیئت بسکتبال مازندران در ساری اظهار داشت: از ابتدا سال تاکنون 300 ورزشکار زن و مرد مازندرانی در قالب تیم‌های ورزشی به اردو دعوت شدند.

وی با اشاره به کسب 160 مدال جهانی، آسیایی و بین‌المللی در سال 92 توسط ورزشکاران مازندرانی افزود: نسبت به سال گذشته ورزشکاران مازندرانی 52 مدال بیشتر کسب کردند.

سعادتمند تصریح کرد: از مدال‌های کسب شده در یک سال میلادی توسط ورزشکاران مازندرانی97 مدال جهانی و آسیایی و 76 مدال نیز بین‌المللی بوده است.

وی با اشاره به تشکیل ستاد بازی‌های آسیایی اینچوان در استان گفت: برای حضور پرقدرت ورزشکاران مازندرانی در مسابقات آسیایی اینچوان کره جنوبی 500 روز زودتر این ستاد در ورزش استان تشکیل شد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با بیان اینکه 110 ورزشکار مازندرانی برای حضور در مسابقات آسیایی 2014 اینچوان کره جنوبی مشخص شدند، اظهار داشت: از این تعداد ورزشکار بین 30 تا 35 ورزشکار عازم کره جنوبی شوند و 13 تا 17 مدال برای کشورمان کسب کنند.

وی با اشاره به ساخت بزرگ‌ترین سالن ورزشی توسط باشگاه کاله در استان گفت: آخرین اردوی تیم ملی بسکتبال برای شرکت در بازی‌های آسیایی به میزبانی مازندران در آمل برگزار شد.

سعادتمند در پایان مازندران را معدن و چشمه جوشان ورزش کشور اعلام کرد و افزود: باید با تلاش مسئولان حضور تیم قدرتمند از مازندران در لیگ برتر بسکتبال فراهم شود.

انتهای پیام/86005 /ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول