اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور ائمه جماعات مساجد شهرستان ری صورت گرفت

برگزاری همایش راهکارهای گذر از کم‌آبی و ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب

همایش و کارگاه آموزشی راهکارهای گذر از کم‌آبی و ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب با حضور ائمه جماعات مساجد شهرستان ری برگزار شد.

برگزاری همایش راهکارهای گذر از کم‌آبی و ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی شرکت آب و فاضلاب منطقه 6 (جنوب تهران)، بعدازظهر امروز همایش راهکارهای گذر از کم‌آبی و ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب با مشارکت امور مساجد شهرستان ری به‌منظور اطلاع‌رسانی شرایط آبی منطقه و استان تهران به ائمه جماعات و بهره‌گیری از ظرفیت‌های فرهنگی و آموزشی ائمه جماعات در جهت مواجهه و گذر از کم‌آبی برگزار شد.

این همایش با هدف جلب مشارکت و همراهی ائمه جماعات مساجد در راستای ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب و گذر از بحران کم‌آبی جاری برگزار شد و 150 امام جماعت مساجد شهرستان ری با حضور در کارگاه آموزشی، با شرایط آبی به‌ویژه بحران کم‌آبی و کاهش حجم منابع آب و همچنین چالش‌های پیش روی شرکت آب و فاضلاب برای تامین آب آشامیدنی شهروندان و مشترکان منطقه آشنا شدند.

مسئول امور مساجد شهرستان ری طی سخنانی در این همایش با سپاس از زحمات آبفای منطقه در ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب و برگزاری همایش گذر از بحران کم‌آبی، نقش مساجد را در ترویج و آموزش مردم برجسته دانست و با تشریح شرایط سخت آبی منطقه و لزوم توجه جدی به امر صرفه‌جویی از ائمه جماعات خواست تا با بهره‌گیری از ظرفیت‌های دینی و فرهنگی مساجد، آبفای منطقه 6 شهر تهران را در ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب و گذر از بحران کم‌آبی یاری کنند.

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بین ائمه جماعات و شرکت آب و فاضلاب

همایش راهکارهای گذر از کم‌آبی و ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب با مشارکت امور مساجد شهرستان ری در همین راستا تفاهم‌نامه همکاری روابط‌عمومی آبفای منطقه با امور مساجد و ائمه جماعات شهرستان ری تدوین و امضا شد. این گزارش حاکی است، برگزاری کارگاه آموزشی و جلسه پرسش و پاسخ، توزیع بسته‌های فرهنگی و تبلیغی و نمایش کلیپ فعالیت‌های فرهنگی و اجرایی شرکت از برنامه‌های این همایش بود.

انتهای پیام/2462/ذ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول